Przetargi.pl
Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2015 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego

Powiat Lubartowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
    ul. Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
    REGON: 43101919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2015 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych prac geodezyjnych w roku 2015 zgodnie z potrzebami. 1. Pomiar kontrolny punktów granicznych działek wraz z ustaleniem granic Pomiar kontrolny punktów granicznych działek wraz z ustaleniem granic należy wykonać w oparciu o § 37, 38 ,39 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2013 r. poz. 1551), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 r. Nr 38 poz. 454) oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2011 r. Nr 263 poz.1572). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wprowadzenia zmiany do ewidencji gruntów i budynków. 2. Podział działki ewidencyjnej. Podziału działki należy dokonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje możliwość zlecania podziałów na pojedynczych nieruchomościach. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej, do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów, do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 3. Wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków. Wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. 2010 r. Nr 193 poz.1287) oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych. 4. Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny zawierający mapę do celów prawnych, kopie odszukanych dokumentów takich jak tytuły własności nieruchomości, decyzje administracyjne, kopię dokumentacji geodezyjnej itp. oraz przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej. Mapa do celów prawnych powinna być zgodna z §75, 76, 77 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2011 r. Nr 263 poz.1572) 5. Pomiar szczegółów terenowych wraz z sporządzeniem dokumentacji umożliwiającej wprowadzenie zmian do baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 Pomiar szczegółów terenowych należy wykonać zgodnie z przepisami wymienionymi w punkcie 1. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje prace nie związane z granicami nieruchomości, takie jak: pomiar zasięgów użytków gruntowych wraz z sporządzeniem wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek, pomiar budynków wraz z sporządzeniem wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynku, pomiar szczegółów sytuacyjnych itp Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wprowadzenia zmian do wyżej wymienionych baz. 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej związanej z regulowaniem stanu prawnego dróg powiatowych. Prace należy dokonać zgodnie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1 i 2. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje możliwość zlecania prac związanych zarówno z podziałek działek zajętych pod drogi, jak i sporządzanie dokumentacji dla działek uprzednio wydzielonych (przy scaleniu gruntów lub w wyniku modernizacji ewidencji gruntów). Zlecenie każdorazowo będzie określać wykaz działek do podziału i (lub) wykaz działek uprzednio wydzielonych dla których należ sporządzić dokumentację obrazującą stan prawny i faktyczny nieruchomości na dzień 31 grudnia 1998r Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej, do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów. 7. Podziały działek pod drogi powiatowe. Podziału działki należy dokonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje możliwość zlecania podziałów w ilości kilku - kilkudziesięciu działek przyległych do dróg powiatowych. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej, do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów. Wynikiem zleconych prac wymienionych w punktach 1-7 powinna być dokumentacja złożona w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubartowie w terminie określonym w zleceniu dla wykonawcy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 (Warunki techniczne) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach