Przetargi.pl
Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2013 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego

Powiat Lubartowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
    ul. Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
    REGON: 43101919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2013 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych prac geodezyjnych w roku 2013 zgodnie z potrzebami. 1.Pomiar kontrolny punktów granicznych działek w oparciu o §§ 37 i 38 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków Dz.U.Nr 38 poz. 454 z dnia 29.03.2001 r. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego /Dz.U.Nr 263 poz.1572/ Dla zleceniodawcy powinien być przekazany operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 2.Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem ich zasięgów. Klasyfikację użytków gruntowych działek należy dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.09.2012 r. w sprawie klasyfikacji gruntów Dz.U.Nr poz.1246 oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (patrz punkt 1) Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej o zmianie użytków i klas gruntów oraz do zmiany zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków. 3.Podział działki do celów prawnych. Podział działki należy dokonać zgodnie z ustawa o gospodarce Nieruchomościami z dnia 21.08.1997 r. tj. Dz.U.Nr 261 poz.2603 z 2005 r. z późn. zmianami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.12. 2004 r. Dz.U.Nr 268 poz.2663 w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości. oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (patrz pkt.1) Dla zamawiającego należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 4.Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek . Wznowienie znaków geodezyjnych granic działki należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. tj. Dz.U.Nr 193 poz.1287 z dnia 08.10.2010 r. oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (patrz pkt.1) Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych granic działki. 5.Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy przedłożyć w formie akt sprawy kopie odszukanych tytułów własności nieruchomości, kopię dokumentacji geodezyjnej , przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej. 6.Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do wykonania korekty zapisów w księdze wieczystej w związku z modernizacją ewidencji gruntów i budynków lub scalenia gruntów. Przy sporządzaniu dokumentacji geodezyjno- prawnej należy dokonać badania księgi wieczystej, sporządzić wykaz synchronizacyjny działek, wyrys i wypis z ewidencji gruntów, sporządzić wniosek o dokonanie korekty zapisów w księdze wieczystej, oraz otrzymać pokwitowanie z Wydziału Ksiąg wieczystych o złożeniu dokumentacji w sprawie zmiany zapisów w KW. 7.Scalenie i wymiana gruntów Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek zgodnie z ustawą o scaleniu i wymianie gruntów z dnia 26.03. 1982 r. tj. (Dz.U.Nr 179 poz.1749 z 2003 r.) Dla zleceniodawcy przekazać operat techniczny ze scalenia i wymiany gruntów wraz z dokumentacją niezbędna do wydania decyzji administracyjnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 (Warunki techniczne) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach