Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż elementów małej architektury na potrzeby Gminy Grodzisk Mazowiecki w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektów: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Podstawowy zakres robót: Wykonanie, dostawa i montaż elementów małej architektury, w tym: • 20 szt. ławek z oparciem, • 4 szt. siedzisk długich, • 4 szt. leżaków • 15 szt. koszy na śmieci • 35 szt. pojedynczych stojaków na rowery • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6,7,8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113600-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Tabela kosztowa zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. ,,100 nowych ławek na Bielanach”
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa i montaż 80 szt. ławek oraz 126 szt. koszy na odpady, w tym demontaż 60 sztuk ławek i 122 sztuk koszy na odpady oraz dostawa i montaż 1 sztuki tablicy z regulaminem parku, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
Dodano: 2019-03-06 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek i koszy drewnianych
Dodano: 2018-11-09 - Wykonanie robót polegających na zakupie , dostawie i montażu nowych ławek i koszy na śmieci oraz wykonaniu wygrodzenia terenów zieleni osiedlowej na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Dodano: 2018-10-23 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek i koszy drewnianych w ramach projektu „Źródła przemian. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich. Konserwacja i remont Białego Domku oraz Wodozbioru wraz z zabytkowym ogrodem w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie” w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2018-10-05 - Wykonanie, dostarczenie i montaż 58 szt. ławek oraz 135 szt. koszy na odpady, we wskazanych przez zamawiającego miejscach, na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
Dodano: 2018-08-30 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek i koszy drewnianych
Dodano: 2018-08-13 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek, koszy i donic drewnianych
Dodano: 2018-07-13 - Realizacja projektu w ramach budżetu partycypacyjnego „ŁAWKI POLSKICH WYNALAZCÓW”.
Dodano: 2018-07-05 - Wykonanie ławek parkowych oraz koszy na śmieci wraz z montażem na terenie skweru Sue Ruder i Zieleńca Wielkopolski w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2018-04-16