Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
- Data zamieszczenia: 2018-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
REGON: 1525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu w ramach budżetu partycypacyjnego „ŁAWKI POLSKICH WYNALAZCÓW”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 ławek solarnych wraz ze zgłoszeniem organowi administracji architektoniczno-budowlanej, we wskazanych lokalizacjach na terenie dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy. Opis wymagań: Projekt wraz z pozyskaniem mapy w celu uzyskania pozwolenia poprzez zgłoszenie robót usytuowania ławek solarnych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Ławki będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać następujące wymogi: muszą posiadać panel słoneczny wykonany z ogniw monokrystalicznych bądź polikrystalicznych i akumulator umożliwiający magazynowanie energii; o panel słoneczny musi być integralną częścią ławki; o wielkość panelu elektrycznego i pojemność akumulatora powinny umożliwiać ciągłe ładowanie urządzeń przez minimum 10h dziennie; o musza posiadać zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatora; muszą być wyposażone w minimum 2 porty USB do ładowania urządzeń elektronicznych oraz dwie stacje do ładowania bezprzewodowego (indukcyjne) po obu stronach ławki o wydajności min. 1 A każdy; o muszą posiadać widoczne piktogramy, informujące o możliwości ładowania urządzeń elektrycznych; o muszą posiadać sygnalizację o poprawności działania urządzeń do ładowania (np. dioda LED); posiadać ruter do łączenia z Internetem (Wi-Fi); posiadać możliwość podłączenia ławek do zasilenia zewnętrznego w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników; ustawienie ławek musi zapewniać skierowanie panelu słonecznego w kierunku południowym; konstrukcja ławek powinna zapewnić jej stabilność i bezpieczeństwo dla użytkowników; o minimalna waga każdej z ławek powinna wynosić 200kg; materiał wykorzystany do wykonania elementów konstrukcyjnych ławek powinien zapewnić ich trwałość (m. in. trwałych tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych, elementy drewniane zabezpieczone przeciwwilgociowo i przeciwgrzybicznie); o wzmocnienia elementów drewnianych stelażem z profili zamkniętych; o łączenia elementów ławki powinny być zabezpieczone i wykonane w sposób uniemożliwiający ich łatwy demontaż; o ławki powinny posiadać możliwość trwałego połączenia z podłożem utwardzonym; muszą posiadać wbudowany biogram dot. polskich wynalazców; muszą być oznaczone tabliczką informującą o sfinansowaniu ze środków budżetu partycypacyjnego; Lokalizacja to ścieżka na terenie działek o nr 4/35 i 4/43 w obrębie 1-10-29 położonej pomiędzy budynkami Szolc-Rogozińskiego 11, 15, 17 oraz 19 w Warszawie. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej gwarancji na dostarczone ławki. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113600-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego formularza cenowego – wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ. c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3.Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. ,,100 nowych ławek na Bielanach”
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa i montaż 80 szt. ławek oraz 126 szt. koszy na odpady, w tym demontaż 60 sztuk ławek i 122 sztuk koszy na odpady oraz dostawa i montaż 1 sztuki tablicy z regulaminem parku, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
Dodano: 2019-03-06 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek i koszy drewnianych
Dodano: 2018-11-09 - Wykonanie robót polegających na zakupie , dostawie i montażu nowych ławek i koszy na śmieci oraz wykonaniu wygrodzenia terenów zieleni osiedlowej na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Dodano: 2018-10-23 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek i koszy drewnianych w ramach projektu „Źródła przemian. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich. Konserwacja i remont Białego Domku oraz Wodozbioru wraz z zabytkowym ogrodem w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie” w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2018-10-05 - Wykonanie, dostarczenie i montaż 58 szt. ławek oraz 135 szt. koszy na odpady, we wskazanych przez zamawiającego miejscach, na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
Dodano: 2018-08-30 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek i koszy drewnianych
Dodano: 2018-08-13 - Dostawa historycznych elementów małej architektury ławek, koszy i donic drewnianych
Dodano: 2018-07-13 - Wykonanie ławek parkowych oraz koszy na śmieci wraz z montażem na terenie skweru Sue Ruder i Zieleńca Wielkopolski w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2018-04-16 - Wykonanie, dostawa i montaż elementów małej architektury na potrzeby Gminy Grodzisk Mazowiecki w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektów: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.
Dodano: 2018-03-12