Przetargi.pl
Wykonanie bieżacej wymiany uszkodzonych elelemntów barier energochłonnych oraz montaż nowych elementów barier energochłonnych na terenie miasta Wrocławia

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżacej wymiany uszkodzonych elelemntów barier energochłonnych oraz montaż nowych elementów barier energochłonnych na terenie miasta Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności: A. Przy wymianie barier energochłonnych oraz montażu nowych elementów barier energochłonnych - Oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami - Demontaż uszkodzonych elementów barier energochłonnych - Wywóz, utylizacja i rozliczenie z Zamawiającym uszkodzonych elementów stalowych - Wytyczenie przebiegu nowych barier - Przygotowanie terenu pod montaż nowych elementów - Wykonanie fundamentów pod słupki nowych barier w razie konieczności - Zakup nowych elementów - Transport na teren budowy zakupionych części - Montaż nowych elementów - Wykonanie podlewki pod słupkami barier w razie konieczności - Kotwienie elementów barier w razie konieczności - Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach - Rozbiórka istniejącej nawierzchni w punkcie montażu nowych elementów wraz z jej odtworzeniem - Ręczne kierowanie ruchem w celu eliminacji nadmiernego utrudnienia w ruchu kołowym B. Przy wymianie uszkodzonych elementów ekranów dźwiękochłonnych oraz montażu nowych elementów - Oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami - Demontaż uszkodzonych elementów ekranów dźwiękochłonnych - Wywóz, utylizacja i rozliczenie z Zamawiającym uszkodzonych elementów stalowych - Przygotowanie terenu pod montaż nowych elementów ekranów - Wykonanie fundamentów pod słupki w razie konieczności - Zakup nowych elementów - Transport na teren budowy zakupionych elementów - Montaż nowych elementów - Wykonanie podlewki pod słupkami w razie konieczności - Kotwienie elementów ekranów w razie konieczności - Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach - Ręczne kierowanie ruchem w celu eliminacji nadmiernego utrudnienia w ruchu kołowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach