Przetargi.pl
„Wykonanie audytu energetycznego, projektu technicznego oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w Gminie Siemianowice Śląskie w ramach projektu RPSL.04.05.01-IZ.01-24-270/18, Poddziałania 4.5.1- Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 pod nazwą - Jasno, bezpiecznie i ekologicznie - wymiana opraw oświetlenia ulicznego z wykorzystaniem rozwiązań z zakresu oszczędności energii ETAP II”

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie audytu energetycznego, projektu technicznego oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w Gminie Siemianowice Śląskie w ramach projektu RPSL.04.05.01-IZ.01-24-270/18, Poddziałania 4.5.1- Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 pod nazwą - Jasno, bezpiecznie i ekologicznie - wymiana opraw oświetlenia ulicznego z wykorzystaniem rozwiązań z zakresu oszczędności energii ETAP II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego, dokumentacji technicznej, merytoryczne wsparcie Zamawiającego na etapie przygotowania i realizacji postępowania przetargowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Wykonanie audytu energetycznego, projektu technicznego oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w Gminie Siemianowice Śląskie w ramach projektu RPSL.04.05.01-IZ.01-24-270/18, Poddziałania 4.5.1- Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 pod nazwą - Jasno, bezpiecznie i ekologicznie - wymiana opraw oświetlenia ulicznego z wykorzystaniem rozwiązań z zakresu oszczędności energii ETAP II” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy, Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 5. Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, powinna posiadać uzgodnienia oraz pozwolenia wymagane przepisami prawa na dzień przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do realizacji tego zadania inwestycyjnego. 6. W ramach realizacji zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wykonać ilość czynności nadzorczych zgodną z ofertą Wykonawcy jednak nie mniejszą niż 8 czynności nadzorczych 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Pzp. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części, musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzorów, stanowiących Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 2 do Oferty, 4) spis wszystkich załączonych dokumentów – zalecane, lecz nie wymagane. 2. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach