Przetargi.pl
Wykonanie archeologicznych badań rozpoznawczych na terenie Szkółki w Parku Mużakowskim (dz. nr 455)

Narodowy Instytut Dziedzictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00924 Warszawa, ul. Kopernika
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 826 93 52 , fax. 22 826 17 14
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Dziedzictwa
    ul. Kopernika
    00924 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 826 93 52, fax. 22 826 17 14
    REGON: 1526389000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie archeologicznych badań rozpoznawczych na terenie Szkółki w Parku Mużakowskim (dz. nr 455)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archeologicznych badań rozpoznawczych na terenie Szkółki w Parku Mużakowskim (dz. nr 455) w ramach projektu pt.: "Park Mużakowski - ochrona, rozwój i promocja europejskiego dziedzictwa kultury" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020. 2.Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są czynności, których wykonywanie przez osobę wskazaną na stanowisko kierownik badań, odpowiada warunkom wykonywania pracy, określonych w przepisach ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., Kodeksu pracy (Dz. U. 2016r., poz. 1666 ze zm.) i których sposób i okoliczności świadczenia prze osoby występujące z ramienia Wykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu kodeksu pracy, Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie czynności, które wykonywać będzie osoba wskazana na stanowisko kierownika badań zostało wykonane z udziałem osoby zatrudnionej przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę, zawartej co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca będzie zobowiązany do składania na każde wezwanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracownika skierowanego do wykonywania przedmiotu umowy zamówienie w zakresie czynności, które wykonywać będzie osoba wskazana na stanowisko kierownik badań oraz wskazania osoby z minimalnym wynagrodzeniem określonym w ustawie o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002r., (Dz. U. 2015r., poz. 2008 ze zm.) i każdorazowo będzie zobowiązany do jego aktualizacji w przypadku zmiany osoby wykonującej te usługi na inną, która również musi spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ. 4.Na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający: - Wymaga przed dniem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. pracownika tj. kierownika badań oraz zastrzega sobie prawo ponownej weryfikacji wymaganych dokumentów na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o każdej zmianie w zatrudnieniu ww. kierownika badań (na podstawie art. 26 ust. 2 pkt. 8a uPzp – ponadto, w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli spełnienia warunku zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie na podstawie stosunku pracy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia (w ciągu 7 dni roboczych): zanonimizowanych kopii umów o pracę, zaświadczeń właściwego oddziału ZUS potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (wraz z informację i liczbie odprowadzonych składek), zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia), - niespełnienie tych wymagań spowoduje naliczenie kar umownych przewidzianych w umowie. - Wszystkie czynności wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, które wykonywać będzie osoba wskazana na stanowisko kierownik badań są czynnościami, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 8a uPzp, tj. czynnościami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi przez niego zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp. 5.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351914-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej SIWZ, w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK 02 1130 1017 0020 1462 2390 0001 z dopiskiem: „WADIUM - ZP/NID/9/2017, „Wykonanie archeologicznych badań rozpoznawczych na terenie Szkółki w Parku Mużakowskim (dz. nr 455)”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-5), należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach