Przetargi.pl
Wycinka krzaków i odrostów krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka krzaków i odrostów krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wycinki krzaków i odrostów krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wycięcie odrostów krzaków na wysokości do 2 cm od poziomu gruntu przy użyciu narzędzi ręcznych lub mechanicznych (np. sekatory, maczety, piły spalinowe, kosy spalinowe), 2) złożenie wyciętych krzaków i odrostów w stosy oraz odwiezienie na miejsce składowania i zutylizowanie w obszarach: pobocza, dna rowu, dna skarpy i przeciwskarpy oraz poza rowem do szerokości ok. 1,0 m, tj. w kierunku do granicy pasa drogowego następujących dróg powiatowych: Lp. Nr drogi Odcinek Obmiar (m2) Przebieg Długość (m) Gmina Zgierz 1 5131 E Jeżewo - Szczawin 406,00 609,00 2 5131 E Szczawin - Glinnik 1118,00 1677,00 3 5128 E Kania Góra 1144,00 1716,00 4 5108 E Władysławów 3390,00 5085,00 5 5108 E Kwilno 280,00 420,00 6 5108 E Feliksów 420,00 630,00 7 5107 E Wola Branicka 660,00 990,00 8 5105 E Dzierżązna 417,00 625,50 9 5129 E Glinnik - Ukraina 450,00 675,00 10 5167 E Jedlicze - Grotniki 1600,00 2400,00 11 5128 E Sokolniki 949,00 1423,50 12 5109 E Lorenki 1000,00 1500,00 Gmina Stryków 13 5111 E Koźle 380,00 570,00 14 5108 E Feliksów - Gozdów 1200,00 1800,00 15 5111 E Koźle - Gozdów 1550,00 2325,00 16 5112 E Tymianka - Krucice - Koźle 4884,00 7326,00 17 5130 E Dobra, ul. Wodna 1440,00 2160,00 18 5129 E Dobieszków 340,00 510,00 19 1150 E Anielin - Lipka 1200,00 1800,00 20 5100 E Sierżnia - gr. powiatu 600,00 900,00 21 1150 E Niesułków - Nowostawy Dolne 600,00 900,00 22 5112 E Koźle - Wola Błędowa 1800,00 2700,00 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru prac objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) DM 00.00.00 Wymagania ogólne, 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) - 01.00.00. Roboty przygotowawcze, 3) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - D -01.02.01 Usunięcie krzaków. 4. Wszelkie materiały oraz narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpiecza własnym staraniem i na własny koszt. 5. Miejsce składowania krzaków i odrostów krzaków zabezpiecza Wykonawca. 6. Zamawiający dopuszcza rozdrobnienie krzaków i odrostów krzaków mechaniczną rozdrabniarką (rębakiem) bezpośrednio na miejscu ich wycinki, pod warunkiem zapewnienia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz bezpieczeństwa pieszych. 7. Kolejność wycinki krzaków i odrostów w poszczególnych pasach dróg powiatowych określi przedstawiciel Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu. 8. Wykonawca jest zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale III. 2) pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach