Przetargi.pl
Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie

Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-436 Lublin, Władysława Kunickiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817440607
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie
    Władysława Kunickiego
    20-436 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817440607
    REGON: 368051133
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie.2. Wykonawca będzie przygotowywał, dowoził i wydawał posiłki dla uczniów i dzieci z oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie (z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej) w cenie jednostkowej obiadu wskazanej w ofercie.3. Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie realizacji umowy będzie wynosić około 127 000, w tym szacunkowa liczba ilość wydawanych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej korzystających wyłącznie z obiadów w jednym dniu wyniesie około 280, szacunkowa ilość wydawanych posiłków dla uczniów oddziałów przedszkolnych korzystających ze śniadań – 50, obiadów – 50 oraz podwieczorków – 50 w jednym dniu.4. Zamawiający informuje, że obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nie będą wydawane w czasie ferii zimowych i letnich. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych nie będą wydawane przez jeden miesiąc w trakcie ferii letnich. Obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nie będą wydawane w trakcie dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych mogą być wydawane w dni dodatkowo wolne od nauki. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według zamówień uczniów. Liczba wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych posiłków. Podana liczba jest szacunkowa. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku jej zmniejszenia lub zwiększenia. Wynagrodzenie płacone Wykonawcy będzie rozliczane na podstawie ilości wydanych posiłków po cenie jednostkowej podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mniejszą liczbę posiłków niż szacowana.6. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 08.30 danego dnia.7. Dostawa posiłków odbywać się będzie począwszy od dnia podpisania umowy od poniedziałku do piątku.8. Wydawanie posiłków odbywać się będzie w następujących godzinach: Dla dzieci z oddziałów przedszkolnych: śniadanie – godz. 08.00, obiad – godz. 12.00, podwieczorek – godz. 14.00.Dla uczniów szkoły podstawowej (obiad) - klasy 1-3: poniedziałek, środa – godz. 12.45, wtorek, czwartek, piątek – godz. 11.40; klasy 4-6: przerwa 11.20-11.35; klasy 7-8: przerwa 12.20-12.35.W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy Szkoły, wydawania posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 9. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający wynajmie Wykonawcy niezbędne pomieszczenie kuchenne o pow. 49,48 m², oraz stołówkę o pow.49,90 m² na czas prowadzenia żywienia. Dzierżawione pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne.10. Dzierżawione pomieszczenie należy wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. zmywarko-wyparzarka, szafa na naczynia, lodówka, kuchenka mikrofalowa, stoliki, krzesła, obrusy, naczynia oraz inne, które Wykonawca uzna za niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia publicznego. Załącznik nr 10 do SWZ stanowi wykaz sprzętu znajdującego się w szkolnej kuchni.11. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Wykonawca.12. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu ustalenia, czy wydzierżawione pomieszczenie pomieści sprzęt jaki Wykonawca zamierza zainstalować w miejscu dzierżawy oraz czy są odpowiednie instalacje do podłączenia sprzętów.13. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej polegającej na serwowaniu wyżywienia na rzecz osób innych niż uczniowie Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie.14. Zamawiający informuje, że dzienną wartość wsadu do kotła przypadającą na 1 ucznia należy przyjąć na poziomie zapewniającym odpowiednią jakość posiłku zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu . Wartość tę należy ująć w cenie jednostkowej obiadu.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.16. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.):1) przygotowywanie posiłków;2) podawanie posiłków;3) sprzątanie pomieszczeń;4) nadzór i kontrola nad produktami spożywczymi, układanie jadłospisów.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób jak i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań regulują zapisy wzoru umowy będącego integralną częścią SWZ (Załącznik nr 7).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach