Przetargi.pl
Wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem hali sportowej w m. Pomiechówek

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 54659000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem hali sportowej w m. Pomiechówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem hali sportowej usytuowanej na działce ewidencyjnej o numerze 398 w m. Pomiechówek przy ul. Szkolnej 3 w m. Pomiechówek, który będzie świadczył, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, usługi polegające na kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i komercyjnym pomieszczeniami budynku Hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi (boisko, bieżnia, skocznia, parkingi), w tym organizowaniu w hali i/lub pozyskiwaniu imprez sportowych, kulturalnych i komercyjnych oraz zapewnieniu zakresu usług uwzględnionych w umowie z Operatorem przy zachowaniu wymienionych niżej warunków. 2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został opisany w TOMIE I SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach