Przetargi.pl
Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02379 Warszawa, ul. Białobrzeska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11
    02379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
    REGON: 14070016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha przy ul. Grójeckiej 95 w Warszawie oraz Targowiska Zieleniak przy ul Grójeckiej 97 i terenów przynależnych, nieprzekraczających zakresu zwykłego zarządu, zmierzających do utrzymywania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również do doradztwa Zamawiającemu w zakresie uzasadnionego inwestowania, usługę prowadzenia płatnej toalety na Targowisku Banacha; Do zakresu wymienionej obsługi należy zarządzanie nieruchomościami w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Na użytek niniejszej specyfikacji pod pojęciem zarządzanie i administrowanie, należy rozumieć ogół czynności związanych z dbałością o nieruchomości, będące przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z ich substancją budowlaną i działkami przynależnymi. 1) Targowisko Banacha – - usytuowane jest na działkach ewidencyjnych o numerach 61 oraz 1/1, 1/2, 2/1, 2/2, 3/1, 3/2 z obrębu 2-03-09, które obejmują ulice: Grójecką i Banacha; - powierzchnia targowiska liczy około 6330 m2; - na terenie targowiska znajdują się parterowe obiekty handlowe o konstrukcji stalowej, namioty kwiatowe, miejsca handlowe z zadaszeniem i bez, w ilości około 400 sztuk. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną oraz częściowo w instalację wodno-kanalizacyjną podziemną oraz instalację wodną napowietrzną biegnącą nad dachami obiektów handlowych, zabezpieczoną na okres zimowy izolacją termiczną oraz wyposażoną w kabel grzejny na całej długości wraz z termostatami. Obiekt objęty jest ochroną całodobową. Targowisko posiada płatną toaletę. 2) Targowisko Zieleniak – - usytuowane jest na działkach 60 i 62/1 z obrębu 2-03-09, o łącznej pow. użytkowej 6614m2 ; zabudowane jest trzykondygnacyjnym pawilonem handlowo-usługowym o pow. użytkowym 8 628 m2 (dwie kondygnacje naziemne i podziemny garaż): - parter- boksy i pawilony o łącznej pow. 1507,50m2 - I piętro – 4 lokale użytkowe o łącznej pow. 548,88 m2, - parking podziemny i pomieszczenia wspólne, - stanowiska samochodowe o łącznej powierzchni- 756 m2. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, wod-kan., c.o., klimatyzację i wentylację, instalację p.poż., windę osobową., płatny parking podziemny. 2. Obsługa biura - Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie biurowe na terenie jednego z targowisk umożliwiające właściwą obsługę interesantów. Wykonawca zapewni obsługę użytkowników powierzonych w administrowanie nieruchomości, w zakresie objętym umową przez: co najmniej jednego pracownika, przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), przez 8 godzin dziennie, w tym raz w tygodniu do godziny 18:00, w soboty – przez 4 godziny oraz co najmniej jednego pracownika przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), przez 4 godziny dziennie Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dyżurów telefonicznych w dni wolne od pracy i święta oraz na czas poza godzinami pracy. 3. Wymaganie wynikające z art. 29 ust. 31 ustawy PZP Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi klienta oraz obsługi toalety były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) - KP, z wyjątkiem sytuacji gdy Wykonawca osobiście wykonuje te czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze stanowiącym integralną część SIWZ (§ 9 ust. 2 i 3 wzoru umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił wymagań, dotyczących powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Formularz ceny sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia sporządzone z wykorzystaniem załącznika Nr 3 do SIWZ (wymienione w Rozdziale VII ust.1 SIWZ), 4) Poświadczenia wpłaty wadium z zaznaczeniem, którego postępowania dotyczy, 5) W sytuacji, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z treścią ust. 4-5 Rozdziału V SIWZ); 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ – dokument będzie stanowił podstawę oceny oferty na podstawie kryterium jakość personelu wyznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia. W dokumencie należy przedstawić kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz ich doświadczenie zawodowe. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał osoby do obsługi klientów. W przypadku nie złożenia powyższego dokumentu – oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach