Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej projektu pn. „Włocławek Zawodowo” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, w ramach konkursu Nr RPKP.10.02.03-IZ.00-04-091/17 realizowanego przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 14 zadań

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej projektu pn. „Włocławek Zawodowo” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, w ramach konkursu Nr RPKP.10.02.03-IZ.00-04-091/17 realizowanego przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 14 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektu pn. „Włocławek zawodowo” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, w ramach konkursu Nr RPKP.10.02.03-IZ.00-04-091/17 tj. zatrudnienie 1 kierownika projektu, 1 koordynatora zajęć pozalekcyjnych, 6 szkolnych opiekunów projektu oraz 6 szkolnych opiekunów stażu z podziałem na 14 zadań. Opis przedmiotu zamówienia: 1) KIEROWNIK PROJEKTU- pełnienie funkcji kierownika Projektu, do którego zakresu obowiązków będzie należało:, zarządzanie, nadzór i kontrola w/w projektu, kontakty z Instytucją Pośredniczącą i Wnioskodawcą, przygotowanie wniosków o płatność- część merytoryczna, znajomość SL2014. Kierownik projektu powołuje Zespół, który składa się co najmniej z następujących osób: koordynatora promocji i staży zawodowych, specjalisty ds. administracji i specjalisty ds. finansowych. Zakres obowiązków koordynatora promocji i staży zawodowych: nadzór nad stażami / programami stażu , opracowanie umów na staż i załączników, promocja Urzędu Miasta Włocławek /szkoły/ pracodawcy. Zakres obowiązków specjalisty ds. administracji: obsługa administracyjna projektu, prowadzenie korespondencji w SL2014-2020, opracowanie i archiwizacja dokumentów, maile, pisma i sms z osobami .zatrudnionymi w projekcie ,opracowanie umów/ dokumentacji zgodnej z umową dofinansowania. Zakres obowiązków specjalisty ds. finansowych: przygotowanie szczegółowego budżetu z Kierownikiem Projektu, opisywanie faktur, rachunków ,list płac i innych dowodów księgowych, kontrola bieżącego rejestrowania kosztów i wydatków w projekcie, rejestrowanie i analizowanie środków pieniężnych projektu, przygotowywanie pism i sprawozdań finansowych, obsługa audytu i kontroli, opracowanie przetargów, rozeznania rynku, zapytań ofertowych, znajomość SL 2014, przygotowywanie wniosków o płatność-część finansowa. Kierownik projektu w ramach swojego wynagrodzenia rozlicza się z koordynatorem ds. promocji i staży zawodowych, specjalistą ds. administracji i specjalistą ds. finansowych, których powołał do Zespołu. Przewidziany czas pracy pełnienia funkcji Kierownika projektu: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019 r. w wymiarze około 70h miesięcznie, jednak nie więcej niż 1120 godzin w czasie całego projektu. Kierownik projektu w ramach swojego wynagrodzenia odpowiada za prowadzenie biura projektu i zakup do niego materiałów biurowych. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00. 2) KOORDYNATOR ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH- pełnienie funkcji koordynatora zajęć pozalekcyjnych do którego zakresu obowiązków będzie należało: nadzór nad realizacją zajęć pozalekcyjnych zgodność zajęć z harmonogramem, sprawdzanie dokumentacji dotyczącej zajęć, obsługa kontroli i audytu, zastępowanie kierownika Projektu, znajomość SL 2014. Koordynator zajęć pozalekcyjnych powołuje zespół , w którego skład wchodzi co najmniej specjalista ds. monitoringu. Zakres obowiązku specjalisty ds. monitoringu: monitoring zajęć, szkoleń i dokumentacji projektowej oraz wskaźników projektu. Koordynator zajęć pozalekcyjnych w ramach swojego wynagrodzenia rozlicza się ze specjalistą ds. monitoringu. Przewidziany czas pracy pełnienia funkcji koordynatora zajęć pozalekcyjnych: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019 r. w wymiarze około 70h miesięcznie, jednak nie więcej niż 1120 godzin w czasie całego projektu. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00 3) 6 SZKOLNYCH OPIEKUNÓW PROJEKTU- szkolni opiekunowie projektu zatrudnieni zostaną do 6 zespołów szkól zawodowych: 1) Zespół Szkół Elektrycznych (ZSEL) we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Toruńska 77/83, 2) Zespół Szkół Budowlanych (ZSB) we Włocławku, 87-800 Włocławek; Nowomiejska 25, 3) Zespół Szkół Technicznych (ZST) we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Ogniowa 2, 4) Zespole Szkół Ekonomicznych (ZSE) we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Bukowa 38/40, 5) Zespół Szkół Samochodowych (ZSS) we Włocławku – 87-800 Włocławek; ul. Leśna 1A, 6) Zespole Szkół Chemicznych (ZSCH) we Włocławku – 87-800 Włocławek; Bulwary im. marsz. J. Piłsudskiego 4. Do obowiązków szkolnych opiekunów projektu należeć będzie: znajomość struktury szkoły zawodowej oraz współpracy ze środowiskiem społeczno-gospodarczym pracodawców, przeprowadzenie rekrutacji uczniów/nauczycieli w danych Zespole Szkół, organizacja zajęć i kursów, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, bieżąca opieka nad projektem, kontakty z kadrą zarządzającą projektu, współpraca z dyrektorem i nauczycielami /firmami realizującymi projekt w placówce. Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 640 godzin w czasie całego projektu. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00. 4) 6 SZKOLNYCH OPIEKUNÓW STAŻU-szkolni opiekunowie stażu zatrudnieni zostaną do 6 zespołów szkól zawodowych: 1) Zespół Szkół Elektrycznych (ZSEL) we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Toruńska 77/83, 2)Zespół Szkół Budowlanych (ZSB) we Włocławku, 87-800 Włocławek; Nowomiejska 25, 3)Zespół Szkół Technicznych (ZST) we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Ogniowa 2, 4)Zespole Szkół Ekonomicznych (ZSE) we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Bukowa 38/40, 5)Zespół Szkół Samochodowych (ZSS) we Włocławku – 87-800 Włocławek; ul. Leśna 1A, 6)Zespole Szkół Chemicznych (ZSCH) we Włocławku – 87-800 Włocławek; Bulwary im. marsz. J. Piłsudskiego 4. Do obowiązków szkolnych opiekunów stażu należeć będzie: rekrutacja na staż, ustalenie miejsca stażu dla uczniów z pracodawcami dla danego Zespołu Szkół, sporządzenie umów trójstronnych, niezbędnej dokumentacji na staż, kontrola dzienników, opracowanie programów stażu ( z pracodawcami). Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 200 godzin w czasie całego projektu. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00 O zatrudnieniu decydują kwalifikacje i kompetencje. Dostępność dla osób z niepełnosprawnością
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach