Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej projektu pn. „Bez słów – wspieramy komunikację osób niemówiących w OSI Włocławek” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.2 Kształcenie ogólne, w ramach konkursu Nr RPKP.10.02.02-IZ.00-04-113/17 przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 6 zadań

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej projektu pn. „Bez słów – wspieramy komunikację osób niemówiących w OSI Włocławek” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.2 Kształcenie ogólne, w ramach konkursu Nr RPKP.10.02.02-IZ.00-04-113/17 przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektu pn. „Bez słów – wspieramy komunikację osób niemówiących w OSI Włocławek” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.2 Kształcenie ogólne, w ramach konkursu Nr RPKP.10.02.02-IZ.00-04-113/17 przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 6 zadań. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 – Pełnienie funkcji Kierownika Projektu: Pełnienie funkcji Kierownika Projektu do którego zakresu obowiązków będzie należało: zarządzanie, nadzór nad realizacją projektu i jego kontrola, koordynacja podejmowanych działań, bieżące monitorowanie systematyczności i efektywności realizacji projektu, nadzór i kontrola nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych, przygotowanie wniosków o płatność – część merytoryczna, nadzór nad personelem projektu, kontakty z Instytucją Pośredniczącą i Wnioskodawcą, znajomość SL2014. Przewidziany czas pracy pełnienia funkcji Kierownika Projektu: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2020r. w wymiarze około 80 h miesięcznie, jednak nie więcej niż 2080 godzin w czasie trwania umowy. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu - Specjalisty ds. sprawozdawczości: Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu - Specjalisty ds. sprawozdawczości do którego zakresu obowiązków będzie należało: opracowanie regulaminów rekrutacji uczestników szkoleń, harmonogramów, kontakty z koordynatorami szkolnymi, kierownikiem projektu oraz specjalistą ds. finansowych, kontakty z UM, organizacja spotkań z personelem projektu, nadzorowanie realizacji umów zawartych z koordynatorami szkolnymi, kontrola oznakowania sal i wyposażenia w logotypy unii europejskiej, organizacja wyjazdów studyjnych, obsługa SL2014, archiwizacja wytworzonej dokumentacji na potrzeby realizacji projektu. Przewidziany czas pracy pełnienia funkcji Asystenta Kierownika Projektu - Specjalista ds. sprawozdawczości: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2020r. w wymiarze około 40h miesięcznie jednak nie więcej niż 1040 godzin w trakcie trwania umowy. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00 Zadanie 3 – Pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych do którego zakresu obowiązków będzie należało: przygotowanie szczegółowego budżetu z Kierownikiem Projektu, opisywanie faktur, rachunków ,list płac i innych dowodów księgowych, kontrola bieżącego rejestrowania kosztów i wydatków w projekcie pod kątem stopnia realizacji planów budżetowych, rejestrowanie i analizowanie środków pieniężnych projektu, przygotowywanie pism i sprawozdań finansowych, obsługa audytu i kontroli, znajomość SL 2014, przygotowywanie wniosków o płatność-część finansowa w bazie SL 2014 oraz ich poprawa. Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2020r. około 40h miesięcznie jednak nie więcej niż 1040 godzin w trakcie trwania umowy. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00 Zadanie 4, 5, 6 - Pełnienie funkcji Szkolnego koordynatora projektu: Szkolni koordynatorzy projektu zatrudnieni zostaną w 3 szkołach podstawowych: Zadanie 4. Szkolny koordynator projektu w Zespole Szkół nr 3 im. Marii Grzegorzewskiej– Szkoła Podstawowa Specjalna we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Nowomiejska 21, Zadanie 5. Szkolny koordynator projektu w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 – Szkoła Podstawowa nr 20 we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Gałczyńskiego 9a, Zadanie 6. Szkolny koordynator projektu w Szkole Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Szarych Szeregów we Włocławku, 87-800 Włocławek; ul. Wieniecka 46, Do zakresu obowiązków szkolnych koordynatorów projektu należeć będzie: przeprowadzenie rekrutacji nauczycieli, rodziców/opiekunów w danej szkole na szkolenia, rekrutacja uczniów na konsultacje, organizacja i koordynacja udzielania konsultacji na terenie szkół, wspieranie rodziców/opiekunów we wdrażaniu metod komunikacji alternatywnej, wsparcie dla nauczycieli realizujących konsultacje na terenie danej placówki, przepływ informacji, komunikacja między realizatorami projektu a beneficjentami, monitorowanie efektywności udzielanego wsparcia, dokumentowanie realizacji udzielanego wsparcia w danej szkole, kontakty z kadrą zarządzają-ca projektu. Współpraca z dyrektorem i nauczycielami /firmami realizującymi projekt w placówce. Dodatkowo szkolni koordynatorzy projektu odpowiedzialni będą za dostarczenie wszelkiej dokumentacji ze szkół niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu oraz sporządzania wniosków o płatność, tj. prawidłowo wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych wszystkich uczestników projektu z danej szkoły: kart zgłoszeniowych uczestników projektu, oświadczenia dla uczestnika projektu, deklaracji uczestnictwa w projekcie, oświadczenia uczestnika projektu, zaświadczenia uczestnika projektu. Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2020r w wymiarze około 30h miesięcznie jednak nie więcej niż 660 godzin w trakcie trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach