Przetargi.pl
Wybór Administratora Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii„Biała – Ropa” w ramach Poddziałania 4.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Samorządowa 4
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Administratora Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii„Biała – Ropa” w ramach Poddziałania 4.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Administratora Projektu, działającego na rzeczZamawiającego przy realizacji Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskichklastra energii „Biała – Ropa” . Administrator Projektu będzie podmiotem odpowiedzialnym za wykonywaniezadań związanych z nadzorem inwestorskim w ramach Projektu oraz za świadczenie kompleksowych usługw związanych z zarządzaniem projektem, w tym za wdrożenie systemu monitoringu funkcjonowania urządzeńodnawialnych źródeł energii zainstalowanych w ramach Projektu 1.Doradztwo prawne, finansowe i techniczne 2.Wsparcie prawne wraz opracowaniem projektów dokumentów wymaganych PZP. 3.Wsparcie personelu Zamawiającego 4.Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych 5.Nadzór robót budowlanych i dostaw 6.Wdrożenie systemu monitoringu pracy instalacji odnawialnych źródeł energii 7.Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 8 do SIWZ Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Administratora Projektu, działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa” w ramach Poddziałania 4.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (dalej „Projekt”). Administrator Projektu będzie podmiotem odpowiedzialnym za wykonywanie zadań związanych z nadzorem inwestorskim w ramach Projektu oraz za świadczenie kompleksowych usług w związanych z zarządzaniem projektem, w tym za wdrożenie systemu monitoringu funkcjonowania urządzeń odnawialnych źródeł energii zainstalowanych w ramach Projektu. 1. Doradztwo prawne, finansowe i techniczne w sprawach związanych z realizacją Projektu 2. Wsparcie prawne wraz opracowaniem projektów dokumentów wymaganych Prawem Zamówień Publicznych niezbędnych do wyłonienia Wykonawców robót budowlanych i dostaw 3. Wsparcie personelu Zamawiającego w zakresie obowiązków administracyjno- rozliczeniowych 4. Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymogami określonymi w § 13 Umowy odofinansowanie, załączniku XII do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia17 grudnia 2013 r. oraz zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności2014-2020 w zakresie informacji i promocji 5. Nadzór robót budowlanych i dostaw nad 990 instalacjami paneli fotowoltaicznych, 852 instalacjami kolektorów słonecznych, 187 instalacjami kotłów na biomasę oraz 384 pompami ciepła na budynkach należących do osób fizycznych (budynki prywatne), 6. Wdrożenie systemu monitoringu pracy instalacji odnawialnych źródeł energii W zakresie monitoringu pracy instalacji OZE oraz efektów energetycznych i ekologicznych Administrator Projektu musi dostarczyć system informatyczny służący do monitorowania funkcjonowania technicznego (pracy)oraz osiąganych efektów energetycznych i ekologicznych urządzeń OZE zainstalowanych na budynkach w ramach instalacji OZE, w tym instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie monitoringu pracy instalacji OZE oraz efektów energetycznych i ekologicznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 7. Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie szkoleń zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 brutto(słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). A. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania B. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) C. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 75 87950005 2001 0002 1946 0004 z dopiskiem: „Wadium: na Administratora Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. D. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. E. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony SIWZ F. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa powyżej, wykonawca złożył w formularzu JEDZ zgodnym ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SIWZ. Wzór jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) z instrukcją wypełniania znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: (https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia) . Zamawiający zastrzega, że w Części III, Sekcja C Jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi” w podsekcji „Czy wykonawca, wedle własnej wiedzy, naruszył swoje obowiązki w dziedzinie prawa ochrony środowiska, prawa socjalnego, prawa pracy?” Wykonawca składa oświadczenie w zakresie: -przestępstw przeciwko środowisku wymienionych w art. 181 - 188 Kodeksu karnego; -przestępstw przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową z art. 218 - 221 Kodeksu karnego; -przestępstwa o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r., o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U poz. 769). Wykonawca przygotowując JEDZ może ograniczyć się tylko do wypełnianie sekcji α części IV formularza JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Właściwej (dowodowej) weryfikacji spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona co do zasady na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie zamawiającego (art. 26 ust. 1 ustawy Pzp). Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, Wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w treści swojej oferty składanej w formie pisemnej. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w JEDZ. Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego JEDZ dotyczy oraz nazwę Wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy), Wykonawca, przesyłając JEDZ, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ Datą przesłania JEDZ będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ z serwera pocztowego Zamawiającego. Obowiązek złożenia JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również JEDZ składanego na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; w takim przypadku Zamawiający nie wymaga szyfrowania tego dokumentu. 7.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w formularzu JEDZ, o którym mowa w pkt 7.1. 7.3 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w formularzu JEDZ, o którym mowa w pkt 7.1, 7.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, formularz JEDZ, o którym mowa w pkt 7.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.6.: 1) Lp. 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP; 2) Lp. 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1) i ppkt 2) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się. 7.8 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.6. Lp. 1, składa dokument, o którym mowa w pkt 7.7. pkt 1 ppkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 7.7 pkt 2 zdanie pierwsze stosuje się. 7.9 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. UWAGA! Dokumentami, o których mowa w pkt 2) może być zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1), jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1), będzie zawierać wszystkie informacje wymagane w pkt 2). 7.10 UWAGA! Zamawiający przed udzieleniem zamówienia będzie żądać od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.6. Lp. 1-5. 7. 11 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 7.12 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.5, 7.6 i 7.7, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.13 W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.5, 7.6 i 7.7, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7.14 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 7.5 oraz 7.6. 7.15 A. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. B. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż oświadczenia, o których mowa pod lit. A., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. C. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. D. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. 16 A. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. B. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.12, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7.16 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać każdego z wykonawców, których wspólna oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, wskazanych w pkt 7.6. 7.17 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać każdego z wykonawców, których wspólna oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach