Przetargi.pl
Wybór Administratora Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa” w ramach Poddziałania 4.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Samorządowa 4
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Administratora Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa” w ramach Poddziałania 4.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Administratora Projektu, działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa” . Administrator Projektu będzie podmiotem odpowiedzialnym za wykonywanie zadań związanych z nadzorem inwestorskim w ramach Projektu oraz za świadczenie kompleksowych usług w związanych z zarządzaniem projektem, w tym za wdrożenie systemu monitoringu funkcjonowania urządzeń odnawialnych źródeł energii zainstalowanych w ramach Projektu 1.Doradztwo prawne, finansowe i techniczne 2.Wsparcie prawne wraz opracowaniem projektów dokumentów wymaganych PZP. 3.Wsparcie personelu Zamawiającego 4.Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych 5.Nadzór robót budowlanych i dostaw 6.Wdrożenie systemu monitoringu pracy instalacji odnawialnych źródeł energii 7.Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. 3 SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz załączniku nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 brutto (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2) Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania 3) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004 z dopiskiem: „Wadium: na Administratora Projektu: „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”. 5) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 7) Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony SIWZ 8) Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ – formularz składa się w oryginale w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym 2) pełnomocnictwo zgodnie z pkt. 10.4 SIWZ lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentowania wykonawcy, złożone w formie dokumentu elektronicznego (oryginału bądź kopii poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) formularze JEDZ dla wykonawcy (każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4) formularze JEDZ dla każdego z podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , 5) formularze JEDZ dla każdego z podwykonawców, którym wykonawca zmierza powierzyć wykonanie części zamówienia, JEDZ składa się w oryginale w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument JEDZ – to Jednolity Europejski Dokument Zamówienia stanowiący wzór standardowego formularza określony w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE. Wykonawca może wypełnić JEDZ, który został dołączony do SIWZ w wersji edytowalnej (załącznik nr 7 do SIWZ) albo wypełnić JEDZ poprzez pobranie ze strony internetowej zamawiającego wersji elektronicznej - edytowalnej JEDZ. Następnie wejść na stronę https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=pl i zaimportować pobrany plik JEDZ. Wykonawca może również skorzystać z innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego. 6) dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów podmiotu trzeciego, o których mowa w pkt 7.10 SIWZ, 7) Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium 8) Wszystkie dokumenty składane razem z ofertą (np. pełnomocnictwo, wadium, zobowiązanie podmiotów) należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę oraz JEDZ skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP ( Informacji o treści złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach