Przetargi.pl
Wsparcie systemu Centaur; znak: BDG.741.017.2018

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 523 99 10 , fax. 022 523 81 19
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 523 99 10, fax. 022 523 81 19
    REGON: 00017791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie systemu Centaur; znak: BDG.741.017.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia w zakresie utrzymania ciągłości i bezawaryjności działania systemu zarządzania Centrum Certyfikacji Kluczy Centaur (CCK) przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Na przedmiot zamówienia składa się: a) usuwanie Wad Wersji Systemu lub Modyfikacji Systemu zgodnie z Czasami Reakcji, Czasami Obejścia i Czasami Naprawy dla poszczególnych kategorii Wad, b) dostarczanie nowych Wersji Systemu lub Modyfikacji Systemu w celu usuwania Wad, wraz z ich instalacją; c) prowadzenie działań prewencyjnych mających na celu maksymalne wydłużenie czasu bezawaryjnej pracy Wersji Systemu lub Modyfikacji Systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub z dokumentów dotyczących Wykonawcy zamieszczonych w publicznych bazach danych prowadzonych w języku polskim (KRS, CEIDG lub innych wskazanych przez Wykonawcę). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach