Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 016387044
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwarszawy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:a)dostawa/zakup Systemu oraz jego dostosowanie do potrzeb Zamawiającego opisanych w niniejszym dokumencie;b)instalacja i uruchomienie Systemu do użytku Zamawiającemu w infrastrukturze informatycznej zapewnionej przez Wykonawcę;c)wdrożenie Systemu, testy i zasilenie (migracje) testowe wraz z Migracją danych z obecnie wykorzystywanego systemu Musnet Niebieski, pliku formatu csv/xls/xlsx, a także Multimediów z repozytorium Zamawiającego oraz zgromadzonych w systemie Musnet Niebieski;d)udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie, na okres 50 lat licencji dla Muzeum (bez ograniczenia liczby użytkowników) na wdrożony System i na wszystkie jego aktualizacje zainstalowane w czasie trwania umowy na przedmiotowe zamówienie, w tym zapewnienia udzielenia licencji przez podmioty trzecie jeśli realizacja przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę dla osiągnięcia celu zamówienia, będzie tego wymagała;e)szkolenia pracowników;f)świadczenie Hostingu przez Wykonawcę na zapewnionej przez niego infrastrukturze informatycznej przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru wdrożonego Systemu;g)przygotowanie do przeniesienia i przeniesienie Systemu na infrastrukturę Muzeum Warszawy lub inny hosting po okresie zakończenia świadczenia Hostingu;h)świadczenie Gwarancji Systemu, niezbędnych zmian, utrzymania Systemu, jakości wsparcia oraz na rozbudowy Systemu, w okresie co najmniej 24 miesięcznym na zasadach wskazanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy;i)świadczenie Usługi wsparcia przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru wdrożonego Systemu;j)świadczenie Usług rozwoju i modyfikacji Systemu w celu zapewnienia realizacji przyszłych wymagań Zamawiającego w ramach godzin rozwojowych w wymiarze 150 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, w zakresie doświadczenia, że:1.1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, samodzielnie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała co najmniej na dostawie i wdrożeniu informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum (obsługi procedur muzealnych np. akcesja, wypożyczenie, itp.) do instytucji kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm):1.1.1.1. obsługującego bazę zbiorów muzealnych danych zawierającą nie mniej niż 200 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza muzealnego w jednej instytucji),1.1.1.2. w każdej instytucji umożliwiający jednoczesną pracę w systemie bez określania limitów użytkowników,1.1.1.3. o wartości co najmniej 280 000,00 PLN netto każdej z usług.1.1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną usługę dla instytucji kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.), których przedmiotem było wykonanie migracji danych z systemu do elektronicznej ewidencji zbiorów Musnet do informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum. Usługa polegać musiała na bezstratnej migracji minimum danych dot. obiektów, zmian lokalizacji dla bazy danych zawierającej minimum 100 000 obiektów muzealnych.1.1.3. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu, dostarczeniu, budowie i wdrożeniu dla instytucji kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.) informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum, której celem jest przetwarzanie danych dotyczących zbiorów muzealnych o woluminie nie mniejszym niż 10 TB danych w tym zbiorów obiektów binarnych (np. plików graficznych) wraz z wdrożonym mechanizmem bezpiecznej integracji przez otwarte API z platformą internetową, umożliwiającą synchronizację danych.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, w zakresie doświadczenia, że:1.1.4. dysponuje co najmniej następującym osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wdrożenie informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum:1.1.4.1. Kierownik/Kierowniczka Projektu – 1 osoba posiadająca:- wykształcenie wyższe;- wiedza z zakresu zarządzania projektami;- wiedza w zakresie zarządzania usługami utrzymaniowymi utworzonego oprogramowania, potwierdzona certyfikatem: ITIL 3 Foundation lub wyższym,- Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika projektów lub równoważnej dla projektów informatycznych,- posiadającej co najmniej następujące doświadczenie:w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy, pełniła funkcję osoby koordynującej/kierującej projektem, tj. koordynującej pracę całego zespołu w projekcie, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.1.1.4.2. Kierownik/Kierowniczka Zespołu Programistów – 1 osoba posiadająca- wykształcenie wyższe;- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję kierownika zespołu programistów, tj. koordynującej prace zespołu informatycznego, składającego się z programistów backendowych, frontendowych, specjalistów ds. sieci, utrzymania, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.1.1.4.3. Programista – 2 osoby posiadające:- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Programisty, tj. osoby odpowiedzialnej za właściwe realizowanie funkcjonalności wskazanych w dokumentacji analitycznej w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóchrealizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.1.1.4.4. Kierownik/Kierowniczka Testów – 1 osoba posiadająca:- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);- aktualny certyfikat ISTQB Certified Tester Advanced – na poziomie minimum Test Manager lub równoważny;- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję Kierownika testów, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad testowaniem poszczególnych komponentów oprogramowania w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.1.1.4.5. Analityk/Analityczka – 1 osoba posiadająca:- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję Analityka, tj. osoby odpowiedzialnej za zbieranie i specyfikację wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych, identyfikowanie założeń i ograniczeń systemowych, opracowywanie modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania z wykorzystaniem obiektowych języków modelowania, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda1.1.4.6. Opiekun/Opiekunka Wsparcia – 1 osoba posiadająca:- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Opiekuna Utrzymania, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad utrzymaniem poszczególnych komponentów oprogramowania i koordynowania prac Zespołu Wsparcia Wykonawcy realizującego prace serwisowe, m.in. zarządzanie pracami utrzymaniowymi ze strony Wykonawcy, działania serwisowe - naprawy usterek systemu; rekonfiguracje systemu, niezbędne dla jego poprawnej obsługi i użytkowania, pomoc i doradztwo w zakresie posługiwania się systemu oraz współpracować z osobą wskazaną przez Zamawiającego w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniusystemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury , o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.d)sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający ustanawia następujące warunki udziału:1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub dysponuje środkami finansowymi, w wysokości co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),2.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach