Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna ogłasza przetarg

  • Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 79 77 300 , fax. 0-71 79 75 603
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
    ul. Ostrowskiego 5 5
    53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 79 77 300, fax. 0-71 79 75 603
    REGON: 93052571900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1) Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: EA Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: -informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX -rejestracja czynności i zdarzeń, -poszukiwanie majątków zobowiązanych, -korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, -odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, -obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym -rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, -kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, -wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, -badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, -korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, -archiwizacja akt egzekucyjnych, -komputerowe maszynopisanie, -dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office). -Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014r. 2) Zadanie nr 2 obejmuje 1 część:EA -Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, -Archiwizacja dokumentów związanej z egzekucją, -Obsługa tytułów wykonawczych -Znajomość systemu BIBLIOTEKA AKT Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 832 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014r. 3) Zadanie nr 3 obejmuje 1 część[RB - Rozliczanie i kontrola należności wyegzekwowanych w drodze postępowania administracyjnego przez poborców skarbowych. - Prawidłowość i zgodność sum wyegzekwowanych przez poborców w podziale na: - koszty egzekucyjne, - koszty upomnień, - należności głównej, - odsetek za zwłokę, - opłaty prolongacyjne, - Terminowość i prawidłowość przekazywania pobranych przez poborców kwot na rachunki bankowe wierzycieli. - Kontrola rachunkowa zapisów zawartych w kwitariuszach z dowodami wpłat oraz służbą. - Kontrola i porównanie zgodności wpłat z rachunkiem bankowym urzędu skarbowego, - Kurs księgowości I lub II stopnia, znajomość programu prowadzenia księgowości Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 832 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 4) Zadanie nr 4 obejmuje 1 część:KS Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: -informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX -rejestracja czynności i zdarzeń, -poszukiwanie majątków zobowiązanych, -korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, -rejestracja czynności i zdarzeń (rejestracja wniosków, mandatów, spraw karnych skarbowych, wykazy podatników zobowiązanych -Pozyskiwanie danych i materiałów do prowadzonych w komórce spraw karnych skarbowych w zakresie zobowiązań podatników i płatników, -Czynności administracyjne: wezwania - wpisywanie, redagowanie i udzielanie odpowiedzi na pisma w zakresie podstawowym, zbieranie informacji, tworzenie akt zastępczych, -dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office). -Znajomość systemu POLTAX, Biblioteki Akt, MANDATY, EGAPOLTAX Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 368 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 5) Zadanie nr 5 obejmuje 1 część: OL Szczegółowy opis: -rejestracja do systemu komputerowego poczty wpływającej do Urzędu, -rejestracja do systemu Biblioteka Akt potwierdzeń odbioru, -przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych przesyłanych pocztą i przyjmowanie od posłańców, -opracowywanie i wysyłanie reklamacji listów poleconych, -rejestracja przesyłek poleconych w książce nadawczej, -obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, -terminowa realizacja zadań, -dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office) -Znajomość systemu Biblioteki Akt, POLTAX; Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 5392 godziny (zadanie nr 1-5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doswiadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach