Przetargi.pl
Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej, obsługi korespondencji oraz obsługi wirtualnej centrali telefonicznej na potrzeby biura Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem ANR OT we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, 54-616 Wrocław 1.2. Zakres usług realizowanych przez Wykonawcę obejmować będzie: 1) Pełną obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym: a) wprowadzanie danych do systemu Elektronicznego Obiegu Spraw i Dokumentów (system Zamawiającego dot. obiegu dokumentów, w skrócie EOSiD), łącznie ze skanowaniem dokumentów, b) prowadzenie pocztowej księgi nadawczej oraz rejestru przesyłek nie rejestrowanych. 2) Obsługę wirtualnej centrali telefonicznej, polegającą na zarządzaniu połączeniami przychodzącymi i przekierowaniu ich na telefony poszczególnych pracowników Zamawiającego. 3) Ewidencjonowanie wyjść oraz wyjazdów służbowych pracowników Zamawiającego. 4) Sporządzanie: zestawień, zamówień, wniosków i zapotrzebowań na: artykuły biurowe, spożywcze i sanitarne, papier do drukarek i kserokopiarek, koperty z nadrukiem niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem. 5) Prawidłową eksploatację udostępnionych przez Zamawiającego urządzeń dla celów należytego wykonania przedmiotu umowy (komputera, telefonu służbowego, kserokopiarek, drukarek, faksów i skanerów, urządzenia kopertującego). 6) Wykonywanie innych czynności biurowych na polecenie Zamawiającego, w tym: a) obsługę sekretarsko-asystencką, b) przygotowywanie pism i e-maili, c) kompletowanie istniejącej dokumentacji Zamawiającego w celu przekazania jej do archiwum przez pracowników Zmawiającego. 7) Sporządzanie sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi osobiście lub delegując do pracy swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego w dni robocze z wyłączeniem sobót w godzinach od 7:30 do 15:30. 1.4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w istotnych postanowieniach do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach