Przetargi.pl
Wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej nabór, ocenę i rozliczanie ofert projektowych

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 523 99 10 , fax. 022 523 81 19
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 523 99 10, fax. 022 523 81 19
    REGON: 00017791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej nabór, ocenę i rozliczanie ofert projektowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na opracowaniu, przetestowaniu i wdrożeniu w środowisku informatycznym MSZ webowego systemu teleinformatycznego (aplikacji) służącego do naboru i oceny ofert składanych w odpowiedzi na ogłaszane konkursy dotacyjne. Aplikacja ma także wspierać monitorowanie trwających i rozliczanie zakończonych projektów. Ponadto musi zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych w niej danych, jak również umożliwiać ich analizę, np. poprzez przeszukiwanie zbioru czy tworzenie różnego rodzaju zestawień statystycznych. Zamawiający przewiduje zlecenie wykonania dodatkowych prac programistycznych związanych z rozwojem aplikacji w liczbie roboczogodzin wynikającej z oferty Wykonawcy, przy czym minimalna liczba dopuszczona przez Zamawiającego wynosi 150 godzin. Zamawiający przeznaczy na ten cel do 30 000,00 zł netto (tj. do 36 900,00 zł brutto). Godziny programistyczne mogą zostać wykorzystane przez Zamawiającego w dowolnym momencie trwania umowy (do zakończenia okresu serwisu gwarancyjnego). Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia w związku z niewykorzystaniem roboczogodzin, które zgodnie z ofertą Wykonawcy Zamawiający będzie miał do wykorzystania. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt II.3) niniejszego ogłoszenia, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą także: 1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (BEZ ODRĘBNEGO WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:  1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w pkt III.7) ppkt 1. niniejszego ogłoszenia. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach