Przetargi.pl
Utworzenie placu rekreacyjnego przy Muzeum Michała Kajki w Ogródku

Muzeum K. I. Gałczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 12220 Ruciane-Nida, Pranie
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 425 62 48 , fax. 0-87 425 62 48
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum K. I. Gałczyńskiego
    Pranie 1
    12220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 425 62 48, fax. 0-87 425 62 48
    REGON: 51102971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lesniczowkapranie.art.pl/site/?page_id=4
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie placu rekreacyjnego przy Muzeum Michała Kajki w Ogródku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie placu rekreacyjnego przy Muzeum Michała Kajki w Ogródku. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie wykonane ogrodzenie działki nr 152 położonej w miejscowości Ogródek oraz plantowanie i wyrównanie terenu wraz z zagospodarowaniem zielenią. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ I – Wykonanie ogrodzenia oraz murów oporowych wraz z robotami towarzyszącymi CZĘŚĆ II – Wykonania zagospodarowania terenu Zakres prac obejmuje: CZĘŚĆ I Wykonanie ogrodzenia oraz murów oporowych wraz z robotami towarzyszącymi obejmuje: - wykonanie ogrodzenia drewnianego o dł. 26,50m na słupach stalowych i murze oporowym o dł. 25,50mb obłożonego kamieniem polnym łupanym wraz z rozebraniem istniejącego ogrodzenia drewnianego, - wykonanie ogrodzenia systemowego o dł. 159,04m zakończonego bramą systemową szer. 4m wraz z rozebraniem istniejącego ogrodzenia drewnianego, - wykonanie ogrodzenia drewnianego o dł. 54,65m na cokole betonowym wraz z rozebraniem istniejącego ogrodzenia, - wykonanie drewnianej bramy wjazdowej o szer. 4,5m i furtki o szer. 1,5m, - wykonanie drewnianej bramy wjazdowej o szer. 3m, - wykonanie muru oporowego o dł. 9,5m i wys. 40cm ponad terenem oraz obłożenie go kamieniem polnym, łupanym, - przebudowa muru betonowego o dł. 10,95m, obłożonego kamieniem, - wykonanie posadzki w podcieniu budynku gospodarczego z cegły klinkierowej (35,65m2), - wykonanie opaski betonowej wyłożonej otoczakami przy budynku gospodarczym (8,75m2), - wykonanie muru oporowego oraz na jego zakończeniu studzienki chłonnej gł. 2m i średnicy 2m, - wykonanie podbitki podcienia budynku gospodarczego (52,162m2). CZĘŚĆ II Wykonania zagospodarowania terenu obejmuje prace na terenie działki nr 152 o powierzchni 3068m2: - plantowanie i glebogryzarka terenu, - wyrównanie terenu w tym dojazdu do placu rekreacyjnego, - przygotowanie terenu pod drzewa i krzewy poprzez ułożenie warstwy ziemi i torfu wysokości 20 cm, - ułożenie warstwy kory gr. 8 cm, - posadzenie zieleni /drzew i krzewów / zgodnie z wykazem na projekcie zagospodarowania, - obsadzenie trawą pozostałego terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlano – wykonawcze, przedmiary robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Z ZAKRESU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY WYŁĄCZYŁ WYKONANIE WIATY SCENY LETNIEJ OPISANEJ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ. 2. Przedmiot zamówienia został odniesiony do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy- 2. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące wymagania w zakresie realizacji każdej części przedmiotowego zamówienia, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) w następujący sposób: a) Wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (np. budowlane, roboty ziemne, nasadzenie) opisane w dokumentacji przetargowej muszą być zatrudnione w oparciu o umowę o pracę. Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia, z tym, że każda godzina wykonywanej pracy przez każdego pracownika Wykonawcy (Podwykonawcy) musi być realizowana w ramach umowy o pracę. b) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie realizacji zamówienia, a zatrudnione osoby zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, c) W uzasadnionych przypadkach, nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę (Podwykonawcę) przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na cały okres realizacji zamówienia. d) Zmiana osób, o których mowa w pkt. a) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawi korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany pracowników na wniosek Zamawiającego, w przypadku zaistnienia uzasadnionych zarzutów Zamawiającego, co do osoby pracownika Wykonawcy. e) Obowiązek określony powyżej dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. a). 5. Zamawiający informuje poniżej o sposobie dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Takie oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany załączyć do faktury końcowej za realizację przedmiotowego zamówienia. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony) o którym mowa w pkt a). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7a i 7b do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności i będzie podstawą do naliczenia kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7a i 7b do SIWZ . 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Zamawiający informuje, że inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”, Działanie „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”, Priorytet 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, na potrzeby realizacji operacji pt. „Utworzenie placu rekreacyjnego przy Muzeum Michała Kajki w Ogródku”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - Część 1- Wykonanie ogrodzenia oraz murów oporowych wraz z robotami towarzyszącymi – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), - Część 2- Wykonanie zagospodarowania terenu – 800zł (słownie: osiemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 19 czerwca 2018 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu, 12-220 Ruciane-Nida, Pranie 1, nr 93 9364 0000 2001 0000 5571 0001. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) złożona razem z ofertą. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć również razem z ofertą w jednej kopercie. 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenia przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy [Załącznik Nr 1a i/lub 1b do niniejszej SIWZ], 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę, 4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5) informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, z podaniem firm Podwykonawców - [Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ]. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach