Gmina Lipnik ogłasza przetarg
- Adres: 27540 Lipnik, Lipnik
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8691410, 8691419 , fax. 158 691 754
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnik
Lipnik 20
27540 Lipnik, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8691410, 8691419, fax. 158 691 754
REGON: 83040983800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+"1) Obiekt zlokalizowany w miejscowości Słoptów, 27-540 Lipnik, na działce nr ewid. 102, gm. Lipnik Budynek posiada prostą, prostopadłościenną formę, z częścią piętrową pośrodku budynku, dwa skrzydła parterowe. Budynek przykrytą dachem czterospadowym w części piętrowej i wielospadowym w częściach parterowych. Budynek posiada instalację elektryczną, odgromową, wod-kan, co. W związku ze specyfiką projektu, wymagany jest obowiązek konsultacji dotyczących wykonania projektu ze wskazanymi przedstawicielami Zamawiającego na poszczególnych etapach fazy projektowej i wykonawczej Inwestycji. Zamawiający nakłada obowiązek stałego kontaktu Wykonawcy z Zamawiającym i konsultacji wszelkich istotnych szczegółów Inwestycji, na etapie Projektowym, jak i Wykonawczym celem uzyskania optymalnego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek wykonania wizji lokalnej miejsca planowanej Inwestycji i złożenia oświadczenia o jej przeprowadzeniu, jak i o zapoznaniu się z wszelką dokumentacją dotyczącą inwestycji, która jest przedmiotem przetargu, a będącą w posiadaniu Zamawiającego i udostępnionej przez niego Wykonawcy. Zamawiający nakłada obowiązek złożenia oświadczenia, iż Wykonawca posiada odpowiednia wiedzę, doświadczenie zawodowe oraz siły i środki do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu przetargu. Na etapie tworzenia projektów, Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego. Specyfikacje materiałowe i techniczne powinny być zgodne z Normą Polską i powinny być zaakceptowane przez Zamawiającego. Zakres prac remontowych: • Roboty remontowe na parterze budynku (murowe i tynkarskie związane z podziałem pomieszczeń) • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na parterze • Wymiana podłóg i posadzek na parterze • Roboty malarskie na parterze • Instalacja WOD-KAN i c.o. na parterze (nowy węzeł sanitarny) z montażem armatury sanitarnej • Remont elewacji frontowej – malowanie farbą silikonową • Remont instalacji gniazd i oświetlenia z wymianą osprzętu elektrycznego • Roboty instalacyjne c.o. – wymiana pieca c.o. • Wyposażenie pomieszczeń Budynek wyposażyć w system sygnalizacji pożaru , alarm i monitoring Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) i koncepcji programowo-przestrzennej – stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych i dostaw związanych z wyposażeniem produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) i koncepcji programowo-przestrzennej. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów Zamawiającemu. Zakres rzeczowy realizowanej inwestycji; W zakres opracowania wchodzić będzie: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz budowa na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego 2. Kosztorys inwestorski i STWiORB 3. Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, 4. Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB 5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ. Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu przedszkolno żłobkowego w msc. Wilków”
Dodano: 2023-01-10 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Dodano: 2023-01-02