Przetargi.pl
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie

GMINA STĄPORKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STĄPORKÓW
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291009900
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na głębokiej modernizacji energetycznej budynku użyteczności publicznej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej.1) Lokalizacja inwestycji: Krasna 53, 26-220 Stąporków, gm. Stąporków, woj. Świętokrzyskie, działka nr ew. 121.2) Budynek szkoły, dwukondygnacyjny w konstrukcji tradycyjnej składa się z poszczególnych części połączonych ze sobą. Najstarsza część szkoły pochodzi z początku XX wieku, ściany z kamienia oraz cegły, więźba dachowa drewniana. Kolejne części budynku wykonane z cegły oraz innych elementów ceramicznych. W budynku znajdują się stropy drewniane, żelbetowe oraz gęsto żebrowe. Dach wielospadowy konstrukcji drewnianej kryty blachą trapezową. Istniejąca instalacja c.o. w budynku jest wykonana jako wodna, pompowa, dwururowa z rozdziałem dolnym. Obecny system zasilany przez kocioł olejowy. Instalacje elektryczne zainstalowane są w korytkach PCV, natynkowych i podtynkowych.Powierzchnia zabudowy - 628,54 m²Kubatura budynku - 4497,88 m3Powierzchnia wew. - 812,04 m²Kąt nachylenia głównej połaci dachowej - 32ᵒ - 34ᵒSzerokość elewacji frontowej - 34,16 mWysokość do okapu - 7,40m – 7,55mWysokość do kalenicy - 10,5m – 12,35mIlość kondygnacji nadziemnych - 2 + poddaszeIlość kondygnacji podziemnych - brakWysokość kondygnacji - 2,95m – 3,46m3) W zakresie robót budowlanych część 1 zamówienie będzie obejmować min.: modernizację systemu c.o., montaż nowego kotła na pellet z automatycznym podajnikiem ze składem opału, wraz z instalacją wentylacji mechanicznej w części budynku, i zastosowanie automatyki pogodowej sterującej nowo zaprojektowanym układem c.o., modernizację instalacji cieplej wody użytkowej, w budynku poprzez instalacje nowych elektrycznych ogrzewaczy przepływowych wraz z armaturą wodo oszczędną w istniejących miejscach poborowych w budynku, docieplenie ścian zewnętrznych wraz z cokołem ścian fundamentowych poniżej gruntu oraz ścian zewnętrznych ponad gruntem, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją (nad I piętrem oraz częściowo nad parterem) wraz z obróbkami oraz wykończeniem, wymianę ślusarki/stolarki (drzwi zewnętrznych i okien), modernizację instalacji elektrycznej w budynku wraz z zainstalowaniem opraw energooszczędnych typu Led oraz zbilansowania zapotrzebowania mocy przez montaż paneli PV (fotowoltaika).4) Szczegółowy opis robót budowlanych dla części 1 zawiera załącznik nr 1 do SWZ:• Załącznik 1A – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU)• Załącznik 1B - Audyt energetyczny• Załącznik 1C – Przedmiar robót (dokument pomocniczy)UWAGA: Budynek będzie wyłączony z użytkowania w okresie LIPIEC – SIERPIEŃ.2.W ramach każdej z części zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) i „Programem Funkcjonalno-Użytkowym” (PFU) oraz „Audytem energetycznym, która powinna obejmować w szczególności:1) projekty budowlane wszystkich koniecznych branż - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego;2) projekty wykonawcze z podziałem na branże - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);3) przedmiary robót – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath;4) kosztorys inwestorski, dla każdej z branż oddzielnie – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath; określającego racjonalną wielkość nakładów inwestycyjnych według norm prawem przypisanym;5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),– w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej,7) uzyskanie wszelkich niezbędnych administracyjno-prawnych zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę;8) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, przygotowanie oraz przedstawienie harmonogramu rzeczowo-finansowego (harmonogramu) który będzie określał etapy realizacji przedmiotu umowy i ich terminy wykonania,9) należy uwzględnić wszystkie roboty przygotowawcze potrzebne do realizacji zadania;1. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na głębokiej modernizacji energetycznej budynku użyteczności publicznej Publicznego Przedszkola w Stąporkowie1) Lokalizacja inwestycji: 26-220 Stąporków, ul. Słowackiego 1, gm. Stąporków, woj. Świętokrzyskie, działka nr ew. 3668/1, 3664/5, 3392/15,2) Budynek wykonany w latach ‘80 tych ubiegłego wieku, wolnostojący, dwukondygnacyjny, podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, kryty stropodachem. Ściany ocieplone warstwą styropianu. Wyposażony w instalację elektryczną instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej zasilaną z podgrzewaczy elektrycznych.Powierzchnia zabudowy - 759,78 m²Powierzchnia użytkowa - 1456,66 m²Kubatura budynku - 6275,76 m³Kąt nachylenia połaci dachowej - 4ᵒWysokość do okapu - 7,64m – 7,85mWysokość do kalenicy - 9,05m – 9,25mIlość kondygnacji nadziemnych - 2Ilość kondygnacji podziemnych - 1Wysokość kondygnacji - 3,06m – 3,12m3) W zakresie robót budowlanych w części 2 zamówienie będzie obejmować min.: modernizację systemu c.o. i c.w.u., poprzez montaż pomp ciepła wraz z kompletem urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania instalacji grzewczej, w tym:• wykonanie nowej instalacji c.o. i wymianę grzejników na części instalacji centralnego ogrzewania – zgodnie z PFU,• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z ogrzewaniem podłogowym we wskazanych pomieszczeniach zgodnie z PFU,• montaż pompy ciepła powietrznej w jednym z pomieszczeń kuchennych dla potrzeb obsługi oraz wymianę istniejącej instalacji c.w.u. dla pomieszczeń kuchennych o ile stan techniczny instalacji będzie nie zadawalający, w przeciwnym przypadku należy wykorzystać istniejącą instalacje c.w.u. w pomieszczeniach kuchennych,• demontaż starych i montaż nowych energooszczędnych przepływowych podgrzewaczy wody, wykonanie montażu kompletnej kotłowni wraz z wszystkimi urządzeniami niezbędnymi do jej prawidłowego funkcjonowania, przygotowanie pomieszczenia dla potrzeb lokalizacji pomp ciepła, wymianę ślusarki/stolarki, okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji elektrycznej z montażem nowych opraw oświetleniowych w technologii Led, docieplenie stropodachu wentylowanego i niewentylowanego, docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu terenu oraz poniżej poziomu terenu i docieplenie cokołu, montaż instalacji fotowoltaicznej, montaż instalacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, remontu pomieszczeń w piwnicy zgodnie z PFU wykonanie instalacji elektrycznej jako podtynkowej, wg. zapisów w PFU usunięcia istniejących warstw podłogowych w maksymalnym możliwym zakresie w celu zapewnienia jak najmniejszej zmiany istniejącego poziomu posadzki po wykonaniu ogrzewania podłogowego i warstw wykończeniowych, we wszystkich pomieszczeniach, w których wykonane będzie ogrzewanie podłogowe, wg. zapisów w PFU4) Szczegółowy opis robót budowlanych dla części 2 zawiera załącznik nr 2 do SWZ:• Załącznik 2A – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU)• Załącznik 2B - Audyt energetyczny• Załącznik 2C – Przedmiar robót (dokument pomocniczy)UWAGA: BUDYNEK W OKRESIE MARZEC - SIERPIEŃ BĘDZIE WYŁĄCZNONY Z UŻYTKOWANIA, ZA WYJĄTKIEM POMIESZCZEŃ KUCHNI. WSZELKIE ROBOTY BUDOWLANE W POMIESZCZENIACH KUCHNI NALEŻY WYKONAĆ W SIERPNIU – W TYM OKRESIE KUCHNIA NIE BĘDZIE FUNKCJONOWAĆ.2. W ramach każdej z części zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) i „Programem Funkcjonalno-Użytkowym” (PFU) oraz „Audytem energetycznym, która powinna obejmować w szczególności:1) projekty budowlane wszystkich koniecznych branż - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego;2) projekty wykonawcze z podziałem na branże - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);3) przedmiary robót – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath;4) kosztorys inwestorski, dla każdej z branż oddzielnie – w ilości 3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej .pdf i .ath; określającego racjonalną wielkość nakładów inwestycyjnych według norm prawem przypisanym;5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),– w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (doc. i pdf.);6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej,7) uzyskanie wszelkich niezbędnych administracyjno-prawnych zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę;8) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, przygotowanie oraz przedstawienie harmonogramu rzeczowo-finansowego (harmonogramu) który będzie określał etapy realizacji przedmiotu umowy i ich terminy wykonania,9) należy uwzględnić wszystkie roboty przygotowawcze potrzebne do realizacji zadania;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach