Przetargi.pl
„Utworzenie Gminnego Centrum Aktywności Społecznej i Rewitalizacja terenu po SKR w Złejwsi Wielkiej w ramach LSR”.

Gmina Zławieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-134 Zławieś Wielka, ul. Handlowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 056 6780913, 6780982 , fax. 678-09-66
  • Data zamieszczenia: 2020-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zławieś Wielka
    ul. Handlowa 7
    87-134 Zławieś Wielka, woj. brak
    tel. 056 6780913, 6780982, fax. 678-09-66
    REGON: 87111876700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlawies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie Gminnego Centrum Aktywności Społecznej i Rewitalizacja terenu po SKR w Złejwsi Wielkiej w ramach LSR”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt.: „Utworzenie Gminnego Centrum Aktywności Społecznej i Rewitalizacja terenu po SKR w Złejwsi Wielkiej w ramach LSR”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: • Projektach budowlanych, branża budowlana, sanitarna, elektryczna. • Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, 3. Zakres robót: Przedmiotem inwestycji jest utworzenie Gminnego Centrum Aktywności Społecznej i rewitalizacja terenu po SKR w Złejwsi Wielkiej w ramach LSR. Zakres inwestycji obejmuje następujące elementy:  Remont i przebudowa wraz z zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku biurowo administracyjnego, na ośrodek szkoleniowo-doradczy – Gminne Centrum Aktywności Społecznej. Budynek istniejący o funkcji biurowo-administracyjnej zostanie przebudowany na ośrodek szkoleniowo-doradczy. Przebudowa i remont dotyczą pomieszczeń wewnętrznych parteru oraz przegród zewnętrznych. przebudowane zostaną istniejące toalety z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku zostanie rozbudowane o podjazd dla osób niepełnosprawnych. Projekt przewiduje termomodernizację ścian zewnętrznych, stropodachu oraz posadzek na gruncie. Budynek posiada czynne przyłącza do instalacji elektrycznej, kanalizacji zewnętrznej i wodociągowej.  Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na toaletę zewnętrzną. Budynek istniejący o funkcji gospodarczej zostanie przebudowany na toaletę zewnętrzną. Wydzielone zostaną dwie toalety – męska i damska z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Wejścia do toalet zostaną wykonane od strony północnej. Toalety zewnętrzne udostępniane będą dla użytkowników projektowanej wiaty. Projekt przewiduje termomodernizację ścian zewnętrznych, stropodachu oraz posadzek na gruncie. Budynek posiada czynne przyłącze do kanalizacji zewnętrznej i wodociągowej.  Utwardzenie terenu przez wykonanie chodników, dojazdów, miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Zaprojektowano utwardzenie terenu w postaci miejsc parkingowych, dróg manewrowych oraz chodników. Dojazdy oraz miejsca parkingowe dla samochodów osobowych zostaną utwardzone kostką betonowa gr. 8cm, natomiast chodnik - częściowo kostką granitową, częściowo betonową gr. 6cm. Szerokość chodnika 250cm, wymiary miejsc parkingowych 250x500cm oraz 360x500cm (dla niepełnosprawnych). Odprowadzenie wody opadowej powierzchniowymi spadkami na teren biologicznie czynny działki.  Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy istniejącym budynku. Podjazd dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano od strony północnej budynku. Podjazd podzielony na pochylnie o spadku <6% oraz poziome spoczniki. Przy wejściu do budynku zaprojektowano nowe schody zewnętrzne. Szerokość podjazdu 1.53m, powierzchnia zabudowy łącznie z schodami zewnętrznymi 29,75m2. Istniejące zewnętrzne schody betonowe zostaną rozebrane. Nowe schody wykonane zostaną z kostki betonowej na stabilizowanym podłożu.  Montaż zewnętrznych urządzeń do ćwiczeń dla osób starszych. Strefa aktywności fizycznej zlokalizowana zostanie w wschodniej części działki. Urządzenia do ćwiczeń zostaną usytuowane wzdłuż chodnika, będą dostępne bezpośrednio z chodnika. W skład strefy aktywności wchodzić będą urządzenia: Orbitek, Twister podwójny, Koła Tai Chi podwójne, Biegacz podwójny, Surfer, Rower Ręce – dedykowany dla osób na wózkach inwalidzkich, Stół do gry w szachy i chińczyka, Tablica z regulaminem, Ławki. Urządzenia zostaną trwale związane z gruntem przez zastosowanie fundamentów prefabrykowanych, betonowych. Obiekty małej architektury. Na działce zamontować należy również: ławki parkowe (14szt.), latarnie parkowe, stojak rowerowy, kosze na śmieci (7szt.). Urządzenia zostaną trwale związane z gruntem przez zastosowanie fundamentów prefabrykowanych, betonowych.  Częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz montaż ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtkami. Ogrodzenie, nowe ogrodzenie wykonane zostanie wzdłuż granicy północnej, zachodniej oraz częściowo wzdłuż południowej. Zaprojektowano ogrodzenie panelowe 3d z prętów f5 50x200mm, mocowanych do słupków w rozstawie 2,6m. Wysokość ogrodzenia 1,50m. Dołem cokół betonowy, prefabrykowany. Brama wjazdowa i furtka w miejscu istniejącego zjazdu. Dodatkowe furtki w granicy Pn i Pd. Ze względu na planowany do poszerzenia chodnik w pasie drogi ul. Słoneczna oraz ul. Jasna nastąpi odsunięcia planowanego ogrodzenia o około 1 m do granicy działki.  Montaż oświetlenia zewnętrznego terenu. Zaprojektowano oświetlenie zewnętrzne terenu przy pomocy latarń parkowych rozlokowanych wzdłuż projektowanego chodnika i w pobliżu miejsc parkingowych.  Zewnętrzny punkt czerpalny. Zaprojektowano zewnętrzną instalację wodociągową zasilającą punkt czerpalny wody przy wiacie drewnianej.  Chodniki, dojazdy, zieleń. Obsługa komunikacyjna wg. dotychczasowych zasad. Istniejące chodniki zostaną rozebrane. Zaprojektowano nowy układ chodników,  Instalacje zewnętrzne. Przyłącza istniejące – elektryczne, wody, kanalizacyjne - bez zmian. Instalacje zewnętrzne budynków istniejących (ośrodek szkoleniowo-doradczy i toalety zewnętrznej). bez zmian. Zaprojektowano dodatkową zewnętrzną instalacje wodociągową do zasilania punktu czerpalnego przy projektowanej wiacie. Długość instalacji 77mb. Zaprojektowano zewnętrzną instalację oświetleniową i monitorującą – na słupach.  Wywóz gruzu rozbiórkowego i pozostałości. Wszelkie pozostałości rozbiórkowe, gruzy oraz betony wykopanych podczas prac ziemnych należy przetransportować we wskazane miejsce przez Zamawiającego na odległość do 5km. Rozbiórka istniejących budynków garażowych będzie zrealizowane we własnym zakresie przed rozpoczęciem inwestycji. Zaprojektowano rozbiórkę trzech istniejących budynków garażowych. Budynki zlokalizowane są wzdłuż granicy wschodniej (garaż nr 1), zachodniej (garaż nr 2) oraz w centralnej części działki (garaż nr 3). Po demontażu budynków teren zostanie wyrównany i przeznaczony w głównej mierze na obszar biologicznie czynny. Rozbiórką objęte zostaną również - część ogrodzenia oraz słupy betonowe WLZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza musi być wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Złejwsi Wielkiej Nr 56 9511 0000 0025 0320 2000 0380, z dopiskiem na przelewie „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „Utworzenie Gminnego Centrum Aktywności Społecznej i Rewitalizacja terenu po SKR w Złejwsi Wielkiej w ramach LSR”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2  5 musi być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Zławieś Wielka 5. Oryginalne dokumenty, wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, muszą być złożone w odrębnej kopercie opisanej „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „Utworzenie Gminnego Centrum Aktywności Społecznej i Rewitalizacja terenu po SKR w Złejwsi Wielkiej w ramach LSR” - oraz oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, u Zamawiającego, tj. w siedzibie Urzędu Gminy Zławieś Wielka, w pokoju nr 20 w czasie pracy Zamawiającego o którym mowa w Dziale I SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium u Zamawiającego. 6. Kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu, o którym mowa w ust. 3, lub kopie dokumentów zdeponowanych u Zamawiającego, o których mowa w ust. 5, muszą być dołączone do oferty jako załącznik nr 1. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 4) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4 oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika do SIWZ; 5 oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika do SIWZ; 6 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 7 parafowany wzór umowy. 8 Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO 9. Wykonawca zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty o których mowa w § 5 ust. 1-9 ww. (w zakresie dokumentów wymaganych od Wykonawców określonych w dziale VI SIWZ) Rozporządzenia dla podmiotu udostępniającego Wykonawcy zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomicznej na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Dokumenty składane są na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. 10. Ofertę i oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, należy złożyć w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w powyższym Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 7), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio podmiot, którego dokumenty te dotyczą (wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca). 12. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, Wykonawca składa dokumenty zgodnie z § 7 niniejszego rozporządzenia. 14. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w Dziale VI ust.2 pkt 1), 2) i 4) oraz ust. 3 każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie, 15. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 16. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 17. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 18. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia czynności polegające na wykonaniu robót budowlano – montażowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach