Przetargi.pl
Roboty budowlane w kompleksie wojskowym 3014 i 3015 w Bolesławcu.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Saperska 2
    59-726 Świętoszów, woj. brak
    tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
    REGON: 02150908400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w kompleksie wojskowym 3014 i 3015 w Bolesławcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy technicznej jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu zamówienia tj: OPZ (załącznik nr 7 odpowiednio do części) . Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną techniczną tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 odpowiednio do części ), przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 10 odpowiednio do części). Wykonawca przedstawi do umowy parametry cenotwórcze tj. R. Kp. Z, Kz Część nr 1 „Remont przesłony nr 2 strzelnicy garnizonowej w kompleksie 3014 w Bolesławcu „ Zakres przedmiotu zamówienia Roboty budowlane 1. Wymiana płyt żelbetowych – szt. 7 2. Wymiana okładzin z bali drewnianych. 3. Demontaż daszku z płyt falistych bitumicznych wraz z łatami. 4. Profilowanie konstrukcji stalowej. Wymiana ściągów, cięcie i spawanie konstrukcji stalowej. 5. Czyszczenie przez szczotkowanie konstrukcji stalowej. 6. Malowanie antykorozyjne konstrukcji stalowej. 7. Usunięcie pozostałości kruszywa. 8. Malowanie dwukrotne powierzchniowe jednostronne wymienionego deskowania impregnatem w kolorze istniejącego deskowania 9. Zwiększenie grubości istniejących osłon drewnianych słupów z szyn. Należy umocować do istniejących osłon dodatkowe bale drewniane grubości 60 mm ( szerokość i wysokość dostosować do istniejących) 10. Demontaż i ponowny montaż krawędziaków 14x14 cm (należy wykorzystać krawędziaki z demontażu) 11. Zasypanie kruszywem o uziarnieniu 2-20 mm naprawianej części przesłony ( do tego celu należy wykorzystać również kruszywo które pozostało w przesłonie) 12. Wykonanie łączenia oraz montaż pokrycia daszku z płyt falistych bitumicznych ( w miejscu rozebranego pokrycia) Część nr 2 Remont umywalni w budynku nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu I i II piętro Zakres przedmiotu zamówienia Roboty budowlane A. Pomieszczenie nr 2.20 - umywalnia 1. Skucie istniejących okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych 2. Demontaż koryt umywalkowych kamionkowych 3. Demontaż posadzki z płytek ceramicznych 4. Skucie podkładu betonowego pod posadzkę 5. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej 6. Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z osprzętem 7. Skucie tynków ścian 8. Wykonanie tynków ścian z zaprawy cementowo wapiennej 9. Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z wykonaniem spadków 10. Wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzek i ścian 11. Montaż instalacji wodociągowej z osprzętem 12. Montaż instalacji kanalizacyjnej z osprzętem 13. Montaż instalacji wentylacyjnej 14. Montaż nowych przewodów elektrycznych 15. Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych . 16. Wymiana grzejnika instalacji centralnego ogrzewania 17. Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów 18. Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 19. Wykonanie posadzek z płytek gres 20. Montaż stolarki drzwiowej PCV 21. Uzupełnienie tynków zewnętrznych ościeży okiennych 22. Montaż parapetów okiennych 23. Montaż stolarki okiennej z PCV 24. Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej 25. Wykonanie instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej dla pionu zasilającego umywalnie B. Pomieszczenie nr 3.17 umywalnia 1. Skucie istniejących okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych 2. Demontaż koryt umywalkowych kamionkowych 3. Demontaż posadzki z płytek ceramicznych 4. Skucie podkładu betonowego posadzek 5. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej 6. Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z osprzętem 7. Skucie tynków ścian 8. Wykonanie tynków ścian z zaprawy cementowo wapiennej 9. Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z wykonaniem spadków 10. Wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzek i ścian 11. Montaż instalacji wodociągowej z osprzętem 12. Montaż instalacji kanalizacyjnej z osprzętem 13. Montaż instalacji wentylacyjnej 14. Montaż nowych przewodów elektrycznych 15. Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych . 16. Wymiana grzejnika instalacji centralnego ogrzewania 17. Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów 18. Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 19. Wykonanie posadzek z płytek gres 20. Montaż stolarki drzwiowej PCV 21. Uzupełnienie tynków zewnętrznych ościeży okiennych 22. Montaż parapetów okiennych 23. Montaż stolarki okiennej z PCV 24. Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej 25. Wykonanie instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej dla pionu zasilającego umywalnie C. Klatki schodowe 1. Wymiana stolarki okiennej – 4 szt 2. Wymiana parapetów okiennych – 4 szt 3. Uzupełnienie tynków ościeży okiennych D. Instalacja elektryczna zasilająca 1. Demontaż rozdzielnicy elektrycznej w korytarzu na I piętrze. 2. Montaż rozdzielnicy elektrycznej w korytarzu na I piętrze. 3. Demontaż rozdzielnicy elektrycznej w korytarzu na II piętrze. 4. Montaż rozdzielnicy elektrycznej w korytarzu na II piętrze 5. Wymiana przewodów zasilających pomieszczeń nr 2.20 i 3.17. 6. Wymiana przewodów zasilających pomiędzy rozdzielnią w piwnicy budynku i rozdzielnicami na parterze , I i II piętrze. 7. Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej 8. Montaż osprzętu rozdzielnic
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ w pkt. 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część nr 1 w kwocie 477,00 PLN Część nr 2 w kwocie 4 027,00 PLN 9.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2019 poz. 310 z póżn. zm.). 9.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 77/PN/2020 Część…..” 9.4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w pkt 7.4 lit. f). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach