Przetargi.pl
„Utworzenie Centrum Astronomiczno - Kulturalno – Dydaktycznego”

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie Centrum Astronomiczno - Kulturalno – Dydaktycznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej tj. wielobranżowych projektach budowlano - wykonawczych, projekcie architektoniczno-budowlanym, obliczeniach statyczno-wytrzymałościowych, inwentaryzacji budynku świetlicy wiejskiej, informacji dotyczącej BIOZ, ekspertyzie technicznej dla inwestycji, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, opracowanych przez jednostkę projektową Spółdzielnię Obsługi Inwestycyjnej Dompil z siedzibą w Pile oraz Decyzji nr 29 Starosty Nakielskiego z dnia 17.01.2013r., znak WWWA.6740.760.2012.A.P w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na rozbudowę, przebudowę, nadbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku mieszkalno – gospodarczego na cele świetlicy wiejskiej i lokalu mieszkalnego na terenie działki nr 96 w miejscowości Niedźwiady, gm. Szubin. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter poglądowy, pomocniczy i informacyjny. Miejscem realizacji zamówienia jest działka nr 96 w miejscowości Niedźwiady. 2. Zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim: 1) roboty rozbiórkowe; 2) roboty konstrukcyjne, murowe i betonowe; 3) wykończenie wewnętrzne, w tym m.in. wykonanie nowych posadzek, docieplenie stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 4) wykończenie zewnętrzne, w tym m.in. docieplenie ścian, wykonanie elewacji (kolorystyka elewacji zostanie uzgodniona na etapie realizacji), wymiana dachu; 5) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej; 6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią węglową oraz instalacji gazowej; 7) wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej; 8) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej oraz pochylni dla niepełnosprawnych; 9) zapewnienie obsługi geodezyjnej, tj. wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna; 10) wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust.1. 3. Realizacja wszystkich usług związanych z wykonanymi robotami budowlanymi i dostawami zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze. zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących roboty ogólnobudowlane i budowlane, instalacyjne i montażowe związane z przebudową, rozbudową, nadbudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalno – gospodarczego na cele świetlicy wiejskiej i lokalu mieszkalnego na terenie działki nr 96 w miejscowości Niedźwiady, gm. Szubin. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 40.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027, z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.27.2018 – „Utworzenie Centrum Astronomiczno - Kulturalno – Dydaktycznego” - Kserokopię przelewu, wpłaty wykonawca dołącza do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 (BOK) lub dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach