13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEGLĄD GŁÓWNY APARATÓW POWIETRZNYCH FENZY - SPRAWA NR 110/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd główny aparatów powietrznych FENZY. 2. Zakres wykonania przeglądu głównego aparatów powietrznych FENZY objętych przedmiotem zamówienia, należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz warunkami umowy; 2) instrukcją obsługi producenta urządzenia (Instrukcja obsługi producenta urządzenia FENZY AERIS jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego - na pisemny wniosek Wykonawcy); 3) obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wykonywanej usługi. 3. Wymagany zakres czynności: Przegląd główny automatu płucnego i reduktora wysokiego ciśnienia aparatów powietrznych FENZY AERIS po 6 letnim okresie używalności. Rodzaj sprzętu: 1)Reduktor wysokiego ciśnienia aparatu powietrznego FENZY AERIS, ZAKRES CZYNNOŚCI: wymiana uszczelek i części: - RELIEF KIT - zestaw naprawczy sygnalizatora ostrzegawczego - zestaw naprawczy do regulatora przepływu - zestaw naprawczy tłoka - zestaw uszczelek do reduktora HP - FITTING KIT 200/300 B - zestaw naprawczy zaworu - zestaw naprawczy do przewodu HP bez manometru - zestaw naprawczy do przewodu MP (wpis do książki paszportowej o dopuszczeniu do dalszego użytku) - ILOŚĆ 36 SZT. 2) Automat płucny aparatu powietrznego FENZY AERIS, ZAKRES CZYNNOŚCI: Wymiana: - membrany - sprężyny - układów tłoczących (wpis do książki paszportowej o dopuszczeniu do dalszego użytku) - ILOŚĆ 36 SZT. Miejsce wykonywania przeglądu: siedziba Wykonawcy lub miejsce będące w dyspozycji Wykonawcy zapewniające profesjonalny i fachowy przegląd sprzętu; 4. Materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu przeglądu, winny posiadać atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wydane przez upoważnione instytucje. Przedmiotowe materiały muszą być nowe i nieużywane. 5. Czynności objęte przedmiotowym zamówieniem dotyczące przeglądu głównego aparatów powietrznych FENZY winny być przeprowadzone przez osoby/podmioty uprawnione przez producenta urządzenia firmę HONEYWELL SAFETY PRODUCTS i odbywać się z użyciem stanowiska testowego, specjalistycznych narzędzi oraz oryginalnych części z zachowaniem procedur wynikających z instrukcji obsługi producenta. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12-miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności określone w Rozdziale III ust. 3 były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie wykazywane osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych po zawarciu umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, adres zamieszkania. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 7 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 7 Ogólnych Warunkach umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – 13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dokument składa każdy Wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA 2/2020
Dodano: 2020-02-21 - Naprawa sprzętu i samochodów pożarniczych - sprawa 85/2019
Dodano: 2019-09-26 - "PRZEGLĄD GŁÓWNY APARATÓW POWIETRZNYCH FENZY AERIS"- SPRAWA NUMER 54/2019
Dodano: 2019-07-08 - NAPRAWA NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH "HOLMATRO" - sprawa 47/2019
Dodano: 2019-05-22 - PRZEGLĄDY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa 46/2019
Dodano: 2019-05-22 - PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA 17/2019
Dodano: 2019-03-19 - PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NUMER 18/2018
Dodano: 2018-03-22 - NAPRAWA APARATÓW POWIETRZNYCH FENZY - SPRAWA NR 122/2017
Dodano: 2017-10-04 - NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 119/2017
Dodano: 2017-09-20 - NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 107/2017
Dodano: 2017-08-25