Przetargi.pl
Utwardzenie dróg gminnych emulsją asfaltową i destruktem

Gmina Gzy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy, Gzy 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 691 31 67
  • Data zamieszczenia: 2024-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gzy
    Gzy 9
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 23 691 31 67
    REGON: 130378114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggzy.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dróg gminnych emulsją asfaltową i destruktem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia dróg gminnych w roku 2024 w sołectwach gminy Gzy. Zadanie finansowane jest z budżetu Gminy Gzy, w tym z Funduszu Sołeckiego. a) Utwardzenie dróg gminnych emulsją asfaltową polega na powierzchniowym utwardzeniu nawierzchni dróg z rozsypaniem grysów, z zastosowaniem emulsji asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót budowlanych oraz mapy poglądowe określające lokalizację poszczególnych odcinków drogowych planowanych do utwardzenia). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowania terenu. Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 36 miesięcy. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność z tytułu wad tkwiących w użytych materiałach i urządzeniach, w wadliwym wykonaniu prac, szkód powstałych w związku z wystąpieniem wady oraz wadach prawnych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi w przypadkach, gdy wada stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi lub zagraża szkodą w bardzo dużych rozmiarach. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczenia miejsca awarii w celu usunięcia zagrożeń lub niedopuszczenia do powiększenia się szkody. Uregulowania dotyczące gwarancji zawarte są również w załączniku 2 - wzorze umowy.b) Utwardzenie dróg gminnych destruktem obejmuje roboty drogowe budowlane, pozyskanie materiału, transport do wskazanych miejscowości na terenie Gminy, przeprofilowanie podłoża, rozładunek i rozplantowanie, zagęszczenie w celu likwidacji wybojów, ubytków i kolein. Destrukt asfaltowy (frez asfaltowy) musi spełnić następujące parametry: frakcja 0-31,5 mm, dostawa czystego destruktu asfaltowego, uzyskanego z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej bez podbudowy, materiał powinien być suchy lub lekko wilgotny wolny od zanieczyszczeń. Destrukt asfaltowy musi spełniać co najmniej wymagania normy PN-EN 13108-8 oraz spełniać warunki, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 roku w sprawie warunków określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2468).2. Pozostałe warunki zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ (przedmiary i mapy poglądowe), w załączniku 1a- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączniku 1b (określenie ilości destruktu na poszczególne miejscowości) oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:5) Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a) wykazu co najmniej jednej roboty w zakresie remontu dróg o wartości min. 100 000,00 zł; wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane i ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Jeżeli Wykonawca powoła się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innym Wykonawcą, to wykaz robót dotyczy tych robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Przez robotę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę w zakresie remontu dróg, polegającą na wykonaniu co najmniej jednej roboty w zakresie remontu dróg (różne roboty drogowe związane z naprawą i polepszeniem stanu technicznego dróg) o wartości min. 100 000,00 zł;b) Wykonawca wykaże, że posiada dwa pojazdy lub dysponuje pojazdami przystosowanymi do przewozu masy asfaltowej (co najmniej 1 pojazd) i destruktu (co najmniej 1 pojazd) oraz - co najmniej jedną równiarką drogową.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Przez wykonanie roboty należy rozumieć:- doprowadzenie co najmniej do wystawienia protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego należyte wykonanie roboty,- zamówienie zakończone w ww. okresie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie);Jeżeli Wykonawca powoła się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innym Wykonawcą, to wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach