Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42263 Wrzosowa, Sobuczyna, ul. Konwaliowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 327-53-20 , fax. (034) 327-52-66
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1
42263 Wrzosowa, woj. śląskie
tel. (034) 327-53-20, fax. (034) 327-52-66
REGON: 15037089300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zimowe terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Utrzymanie zimowe terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie wykonywane zgodnie z wymaganymi standardami określonymi w Zał. Nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia: 1. Część I – Region I – Centrum (Zał. Nr 2 do SIWZ) 2. Część II – Region III – Północ (Zał. Nr 3 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odrębnie dla Części I, Części II, zamówienia (możliwość złożenia oferty na jedną lub wszystkie części), natomiast w obrębie Części nie dopuszcza się jakichkolwiek podziałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca może skorzystać z Załącznika Nr 7 do SIWZ; (Oświadczenie należy złożyć osobno dla każdej części w zależności od zainteresowania Wykonawcy); --- Inne dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy – wypełniony w zależności od zainteresowania Wykonawcy poszczególnymi częściami i podpisany przez osoby (osobę) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. (Załącznik nr 4, 4A, 4B SIWZ). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt 7.8. – pkt 7.14. SIWZ). 3. Pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy) – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. --- Wykonawca polegających na zasobach innych podmiotów (pkt 7.8. – pkt 7.14. SIWZ). --- Wykonawca spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (pkt 7.15. – pkt 7.17. SIWZ). --- Oferta wspólna (Konsorcjum): (pkt 7.18. – pkt 7.22. SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024 na terenie Gminy Toszek
Dodano: 2024-02-28 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica w sezonie 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Nędza
Dodano: 2024-01-23 - "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-09 - Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Starcza
Dodano: 2023-12-04 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rędziny w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-28 - UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
Dodano: 2023-11-16