Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni/prace ziemne w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2017 roku

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni/prace ziemne w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi: Utrzymanie zieleni/prace ziemne w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2017 roku. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: utrzymanie zieleni oraz prace ziemne związane z letnim utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego. Zamówienie przewiduje utrzymanie dróg powiatowych na terenie ośmiu gmin w Powiecie Pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace: 1) wycinka krzewów o średnicy do 25 cm wraz z ich uprzątnięciem (średnica mierzona przy gruncie); 2) wycinka drzew o obwodzie pnia do 300 cm (obwód mierzony na 1,3 m wysokości); 3) wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 300 cm (obwód mierzony na 1,3 m wysokości); 4) korekta korony drzewa o 1/3 (z użyciem podnośnika) wraz z uprzątnięciem gałęzi; 5) podkrzesanie drzewa do wysokości skrajni drogi (4,5 m) wraz z uprzątnięciem gałęzi; 6) frezowanie pnia po ściętym drzewie do poziomu pobocza; 7) nasadzenia drzew (gatunki pospolite) o obwodzie pnia min. 10 cm wraz z opalikowaniem (paliki 2 szt. Ø 4 cm/250 cm); 8) prace koparko-ładowarki w terenie; 9) pogłębianie i odtwarzanie rowów przydrożnych do przekroju trapezowego wraz z wywozem nadmiaru ziemi. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4. Wykonanie powyższych prac jednocześnie wiąże się z uporządkowaniem terenu, na którym wykonane zostały prace tj.: wywóz drewna, wywóz lub zrębakowanie krzewów/gałęzi, uzupełnienie gruntu po karczowanym pniaku, wywóz nadmiaru ziemi. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych oraz zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania wszelakich prac. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zakupienia od Zamawiającego i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna w cenie netto: 1) drewno z gatunków liściastych (oprócz topoli i lipy) – 93,80 zł/m3; 2) drewno z gatunków iglastych – 75,04 zł/m3; 3) drewno ze wszelkich odmian topoli i lipy – 56,28 zł/m3. 6. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu z obmiaru pozyskanej masy drzewnej i przedstawienia go do akceptacji komisji. 7. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane każdorazowo na zlecenie w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. Wskazane ilości w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. 8. Wszystkie prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania prac, ich zakres i termin realizacji. Podstawą rozliczenia prac będą ceny jednostkowe określone w Formularzu cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. 9. W sytuacjach awaryjnych, w przypadku zgłoszenia zaistnienia stanu zagrożenia dla życia i zdrowia w bezpieczeństwie ruchu drogowym dopuszcza się zlecenia ustne, które muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie. 10. Zakres prac określony każdorazowym zleceniem podlega protokolarnemu odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych prac należy zgłaszać pisemnie do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbioru prac dokona komisja w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. 11. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania prac objętych zamówieniem. 12. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji prac w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty. 13. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w ustawie o ochronie środowiska. 14. Zgłoszone przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile uwagi, co do jakości wykonywanych prac winny być usuwane na bieżąco jednak nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. 15. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 17.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby z uprawnieniami wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: – obsługa pił spalinowych – minimum 3 osoby; - operator koparko-ładowarki – minimum 1 osoba. 17.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób wymienionych w pkt 3.19.1. w wymiarze czasu pracy – pełen etat. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni te osoby na okres realizacji zamówienia. 17.3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby zgodnie z przedmiotowymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 17.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy. 18. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach