Przetargi.pl
Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627499502 , fax. 627472225
  • Data zamieszczenia: 2024-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627499502, fax. 627472225
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy są prace dotyczące pielęgnacji koron drzew, usuwaniu drzew z frezowaniem pni, usuwaniu krzewów oraz frezowaniu pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024.W ramach umowy przewiduje się wykonanie prac polegających na:1) pielęgnacji koron drzew:a) cięcia formujące młodych drzew (zakres: 718 szt. drzew);b) pielęgnacja koron starszych drzew w zakresie cięć: sanitarnych, korygujących, prześwietlających i technicznych (zakres: 200 szt. drzew);c) niewielkie cięcia techniczne drzew (tj.: przycinanie odrostów korzeniowych lub pniowych, przycinanie gałęzi kolidujących z infrastrukturą techniczną i inne) (zakres: 100 szt. drzew);2) ścinaniu drzew o obwodzie pnia do 100 cm na wysokości 130 cm z frezowaniem pni (zakres: 45 szt. drzew),3) ścinaniu drzew o obwodzie pnia powyżej 100 cm na wysokości 130 cm z frezowaniem pni (zakres: 30 szt. drzew),4) frezowaniu pni (zakres: 5 szt.), 5) usuwaniu krzewów wraz z uporządkowaniem terenu i zasypaniem dołów (zakres: 200 m2),6) cięcia techniczne krzewów (tj. przycinanie gałęzi: kolidujących z infrastrukturą, w celu poprawy widoczności w pasach drogowych i inne (zakres: 3 000 mb).2. Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin), koszty związane z zagospodarowaniem powstałych w trakcie prac odpadów będzie pokrywał Wykonawca.3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną i ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe dostosowanie się do zaleceń Zamawiającego, które spowodują uszkodzenie lub zniszczenie drzew zgodnie z ustawą o ochronie przyrody.5. Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac oraz za wprowadzenie zmian w organizacji ruchu w związku z wykonywanymi pracami.6. Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia wszelkich formalności i poniesienia wszystkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, jeśli taka konieczność wystąpi.7. Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie odpadów, itp. m.in. na chodnikach i drogach.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak również odpowiada za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.9. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie prac pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane robotami prowadzonymi przez Wykonawcę.10. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni ulic i chodników, uszkodzonych w związku z prowadzonymi pracami w ramach przedmiotowej umowy.11. Po wykonaniu prac teren wokół należy uporządkować w terminie 1 dnia od zakończenia prac, a powstałe w wyniku prac odpady wywieźć z terenu prac. Pozyskane drewno o obwodzie wynoszącym powyżej 30 cm należy pociąć na odcinki o dł. 1 m, należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Gałęzie oraz drewno o obwodzie poniżej 30 cm należy poddać obróbce rębakiem i wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego.12. Wykonawca jest zobowiązany po wycince drzew dostarczyć Zamawiającemu szacunek brakarski dotyczący całości drewna pozyskanego z wycinki sporządzony przez uprawnionego brakarza – szacunek jest sporządzany na koszt Wykonawcy.13. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub mailowo o rozpoczęciu wykonywania prac najpóźniej dzień przed ich rozpoczęciem.14. Wykonawca jest zobowiązany do przesyłania po wykonaniu prac określonych w §1 ust. 1 raportów z wykonanych prac oraz dokumentacji fotograficznej z miejsca wykonywanych prac najpóźniej do 7 dni od wykonania na adresy e-mail Przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia także projekt umowy oraz SST.15. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77211400-6 – Usługi wycinania drzew77211500-7 – Usługi pielęgnacji drzew77300000-0 – Usługi ogrodnicze77341000-2 – Okrzesywanie drzew16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:3 000,00 ZŁ (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin,Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:- jednej usługi, polegającej na pielęgnacji koron drzew – min. 200 szt. drzew,- jednej usługi, polegającej na ścinaniu drzew z frezowaniem pni – 50 szt. drzew.b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującymi osobami:- minimum dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia pilarza,- minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia alpinisty,- minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem.c) warunek dotyczący narzędzi niezbędnych do realizacji zamówieniaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującym sprzętem:- ciągnik rolniczy – min. 1 szt.,- podnośnik koszowy - min. 1 szt.,- rębak do gałęzi – min. 1 szt.,- frezarka do pni – min. 1 szt.,- piły spalinowe - min. 3 szt.,- przyczepa rolnicza – min. 1 szt.,- samochody dostawcze 3,5 t – min. 1 szt.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcyw inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach