Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
- Data zamieszczenia: 2018-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Park Kingi 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
REGON: 000041683 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna - Górnictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie porządku i czystości, wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" oraz odśnieżanie dachów na budynkach będących własnością Kopalni Soli „Wieliczka”” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I zamówienia – Utrzymanie porządku i czystości, wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" Część II zamówienia – Odśnieżanie dachów na budynkach będących własnością Kopalni. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Część I zamówienia – Utrzymanie porządku i czystości, wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" 2.1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu porządku i czystości wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" na działkach będących własnością Kopalni o łącznej powierzchni 714 m2, w tym: a) powierzchnie utwardzone – 595 m2, b) tereny zielone – 119 m2. 2.1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia mapa graficzna terenu stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2.1.3. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w zobowiązany jest do: 1) zamiatania oraz zbierania ręcznego lub mechanicznego śmieci i nieczystości (odpadów organicznych i nieorganicznych np. błota, piasku, liści itp.) oraz ich wywozu na wysypisko, 2) usuwania i wywozu śniegu, błota pośniegowego, lodu (odśnieżania) chodników oraz terenu brukowanego w obrębie ogrodzenia szybu Regis, 3) usuwania sopli lodu zwisających z daszków zamontowanych nad drzwiami wejściowymi do budynku oraz oczyszczania korytek odwodnienia liniowego o długości 64 mb.), 4) opróżniania koszy na śmieci i wywozu śmieci (dotyczy koszy znajdujących się na terenie objętym przedmiotem umowy). Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wymienić worki foliowe w koszach przy każdym opróżnianiu kosza. 5) utrzymywania w czystości koszy na śmieci (dezynfekcja). 2.1.4. Usuwanie śmieci i nieczystości oraz ich wywóz powinien następować na bieżąco, tak aby teren, chodniki i wejścia do budynku były czyste i zadbane. 2.1.5. Częstotliwość wywozu śniegu i lodu zależy od obfitości opadów śniegu. Wywożenie śniegu winno następować na bieżąco, tak by śnieg, błoto pośniegowe oraz lód nie stanowiły przeszkody dla ruchu pieszego oraz kołowego, a także nie stanowiły zagrożenia dla drzew i krzewów. Ponadto wywożenie śniegu winno następować na tyle często, by topniejące masy śniegu nie powodowały wystąpienia szkód po stronie Zamawiającego (zalania budynków, podtopień itp.). 2.1.6. Częstotliwość posypywania piaskiem lub innym materiałem szorstkim niezawierającym soli zależy od obfitości opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi. Posypywanie winno następować na bieżąco, tak by umożliwić swobodny ruch pieszy oraz kołowy. 2.1.7. Piasek i mieszankę niezamarzającą do posypywania Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt. 2.1.8. Zamawiający nie dopuszcza magazynowania na własnym terenie materiałów przewidzianych do posypywania. 2.1.9. Świadczenie usług następować będzie każdego dnia tygodnia, także w niedzielę i święta, w czasie trwania ruchu turystycznego, tj. w okresie 01 IV-31 X w godzinach 6.00-22.00, w okresie zimowym w sposób ciągły, także nocą, tak by każdego dnia na godz. 6.00 teren był odśnieżony i bezpieczny. 2.1.10. Usługi objęte niniejszym zamówieniem powinny być wykonywane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla Zamawiającego oraz ruchu turystycznego. 2.1.11. Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, utrzymanie porządku i czystości na terenie objętym niniejszym zamówieniem lub na jego części, w czasie przygotowań i trwania imprez w kopalni, poza czasem trwania ruchu turystycznego. 2.1.12. Kontrola usług może być przeprowadzona przez Zamawiającego bez udziału Wykonawcy. Fakt przeprowadzenia kontroli udokumentowany zostanie odpowiednim protokołem, notatką służbową lub zostanie ujęty w Dziennym arkuszu kontroli prac – utrzymanie porządku i czystości w budynku Szybu „Regis” oraz na terenie wokół budynku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.13. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywanym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego ich usunięcia. 2.1.14. Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia na sprzęt oraz zaplecza dla załogi. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu. 2.2. Część II zamówienia – Odśnieżanie dachów na budynkach będących własnością Kopalni. 2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na usuwaniu zalegającego śniegu i sopli lodowych z dachów budynków Zamawiającego. 2.2.2. Maksymalna powierzchnia dachów i długości rynien, na których będzie wykonywana usługa, o której mowa w pkt 2.2.1 wyniesie: 1) powierzchnia dachów płaskich - 600 m2, 2) powierzchnia dachów dwuspadowych - 900 m2, 3) długość rynien na budynkach – 1000 mb. 2.2.3. Usługa będzie wykonywana na obiektach budowlanych na terenie miasta Wieliczki, których szczegółowy wykaz nieruchomości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2.4. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania śniegu w przypadku zalegania warstwy o grubości powyżej 20 cm. Pozostawiona warstwa lodu, śniegu nie powinna przekraczać 2 cm. 2.2.5. Usunięcie zalegającego śniegu i odbicie sopli lodowych należy wykonywać ze szczególną ostrożnością i w taki sposób, aby nie naruszyć konstrukcji, poszycia dachowego lub obróbek blacharskich. Uszkodzenia wynikłe z prowadzonych na dachach prac zostaną usunięte przez Wykonawcę na własny koszt. 2.2.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia rejonu prowadzenia prac przed niebezpieczeństwami urazów osób i uszkodzeń pojazdów. 2.2.7. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia śniegu i lodu po zakończeniu prac na wskazane przez Zamawiającego miejsce (nie dalej niż 500 m). Szczegółowe informacje dotyczące realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej „Florianka”
Dodano: 2024-05-02 - usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
Dodano: 2024-04-25 - (ZP.261.2.2024) Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz na terenach przyległych do budynku
Dodano: 2024-04-02 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Nowym Targu
Dodano: 2024-03-06 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
Dodano: 2024-02-15 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Etnograficznego w Krakowie
Dodano: 2024-02-13 - Sprzątanie budynku Centrum Oświatowego w Koszycach
Dodano: 2024-02-09 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz wokół obiektów Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 90910000-9)
Dodano: 2024-02-02 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
Dodano: 2024-02-02 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
Dodano: 2024-01-26