Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie Placu 1000-lecia Chrzanowie

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie Placu 1000-lecia Chrzanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całoroczne utrzymanie Placu 1000- lecia obejmuje wykonywanie prac porządkowych, w tym utrzymanie zimowe i wykonywanie prac ogrodniczych na powierzchni 9 067 m 2. Zamówienie obejmuje: Całoroczne utrzymanie Placu 1000- lecia obejmuje m.in. wykonywanie: 1) Prac porządkowych tj. oczyszczanie nawierzchni utwardzonych, utrzymywanie zimowe chodników i placu, opróżnianie koszy na śmieci, wywóz i utylizacja zebranych zanieczyszczeń, mycie ławek i koszy, sprzątanie terenu pod ławkami, oczyszczanie odwodnienia liniowego. 2) Prac ogrodniczych tj. koszenie trawników, renowację trawników, wiosenne wygrabienie trawników, jesienne wygrabienie trawników, pielęgnacje skupin krzewów i pnączy, cięcia pielęgnacyjne i formujące, techniczne pnączy i krzewów, mulczowanie kora skupin krzewów i pnączy, wycięcie odrostów przy drzewach, pielenie mis przy drzewach, pielęgnacja rabaty bylinowej. 3) Prac naprawczych ławek i koszy. 4) Prac dodatkowych tj. obsługa imprez kulturalnych organizowanych lub współorganizowanych przez Urząd Miejski w Chrzanowie. Prace porządkowe winny być wykonywane na bieżąco tak aby cały teren objęty zamówieniem utrzymany był w należytym porządku i czystości. Stan całkowitego opróżnienia koszy na śmieci wraz z wymianą worków ustala się na godzinę 1000. W przypadku przepełnienia koszy należy je opróżniać na bieżąco. Worki z zebranymi zanieczyszczeniami, należy wywieść tego samego dnia. Niedopuszczalne jest gromadzenie zebranych zanieczyszczeń na terenie objętym zamówieniem. Oczyszczanie zimowe musi być wykonywane codziennie, również w dni wolne od pracy, jeżeli wystąpią opady śniegu lub gołoledź. Do zapobiegania śliskości pośniegowej w zależności od temperatury dopuszcza się posypywanie nawierzchni chlorkiem sodu, chlorkiem wapnia, mieszanką chloru sodu z chlorkiem wapnia lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu, w celu zabezpieczenia powierzchni przed przymarzaniem śniegu. Za jakość zakupionego piasku i środków odpowiada Wykonawca. Chodniki i plac winny być odśnieżone i posypane piaskiem do godz. 7 00, a w przypadku opadów ciągłych w ciągu dnia winny być odśnieżane na bieżąco. Prace związane z zimowym utrzymaniem winny być zakończone w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu ustania opadów. Odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego i uchwałami Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie jego wykonania. Wobec powyższego cena oferty winna zawierać koszty przekazania w/w odpadów. Wykaz prac wraz z cenami jednostkowymi został określony w załączniku nr 1a do SIWZ. Technologia prac oraz warunki techniczne realizacji umowy załącznik nr 1b do SIWZ Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia16 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty lub oferty (załącznik nr 4 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach