Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 593 430 , fax. 618 593 429
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 593 430, fax. 618 593 429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/; http://bip.zdp.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu oznakowania pionowego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Zadanie 1. Teren gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne; 2) Zadanie 2. Teren gmin: Czerwonak, Kostrzyn, Murowana Goślina, Pobiedziska, Swarzędz; 3) Zadanie 3: Teren gmin: Kleszczewo, Kórnik, Mosina, Stęszew. 3. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) wymiana znaków drogowych pionowych z montażem słupka/stelaża lub bez montażu słupka/stelaża; 2) wymiana zniszczonych lub montaż nowych słupków/znaków; 3) poprawienie, regulacja znaków w pionie i kąta ich ustawienia; 4) wymiana stóp fundamentowych znaków; 5) mycie znaków i tablic drogowych; 6) wycinka gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaków; 7) tymczasowe oznakowanie miejsc awaryjnych. 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie realizacji prac związanych z uzupełnieniem i wymianą znaków drogowych pionowych wykona m.in. następujące czynności: a) zakup i transport znaków, które na odwrotnej stronie winny posiadać tabliczkę znamionową zawierającą dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej i datę produkcji znaku; b) zakup i transport uchwytów do znaków; c) zakup i transport rur ocynkowanych na słupki i konstrukcje wsporcze; d) przygotowanie słupków i konstrukcji wsporczych; e) wykonanie fundamentów z betonu kl. C-16/20; f) montaż lub demontaż znaków do słupków lub konstrukcji wsporczych; g) wykonanie dokumentacji fotograficznej; h) wywóz starych znaków, słupków i konstrukcji wsporczych do wskazanego Obwodu Drogowego lub składowisko Wykonawcy. 2) W zakresie odnowy i regulacji znaków drogowych pionowych Wykonawca jest zobowiązany wykonać m.in.: a) wymianę znaku; b) wykonanie fundamentu; c) wymianę słupka lub konstrukcji wsporczej; d) wyprostowanie słupków i stelaży; e) wyprostowanie słupków i stelaży z wymianą fundamentów; f) wyprostowanie tarczy znaków i tablic; g) wyprostowanie tarczy znaków i tablic z wymianą uchwytów; h) mycie znaków i tablic drogowych; i) wycinkę gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaku. 3) W zakresie tymczasowego oznakowania miejsc awaryjnych (ubytki w nawierzchni, zapadnięta (uszkodzona) studnia, studzienka kanalizacyjna, wyrwa w poboczu, chodniku itp. miejsca zagrażające bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego) lub miejsce wypadku drogowego, Wykonawca jest zobowiązany wykonać m.in.: a) załadunek i transport tymczasowego oznakowania na miejsce awarii, b) zlokalizowanie miejsca; c) ustawienie znaków (np. U-21a, U-21b, U-20a) z wykorzystaniem podstaw do zamocowania słupków; d) utrzymanie oznakowania tymczasowego; e) odbiór tymczasowego oznakowania (po wykonaniu naprawy uszkodzonego miejsca, na polecenie Inspektora nadzoru). Ilości prac podane są w formularzach cenowych (zał. 2 do SIWZ, w zakresie danej części). Ww. ilości są szacunkowe, ich rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb, jednak nie przekroczy ilości podanych w formularzach. Ze względu na posiadanie przez Zamawiającego, w ograniczonych ilościach, niektórych typów znaków, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania przez Wykonawcę tych materiałów w pierwszej kolejności. 5. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik 6 do SIWZ. 6. Zamówienie należy realizować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego posiadania dwóch kompletów zestawu awaryjnego tj. znaków: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6b, U-20a, U-21a i U-21b. 8. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić usługi w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów używanych do realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca prowadzonych prac zgodnie z własnym zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub zgodnie z projektem udostępnionym przez ZDP w Poznaniu. Oznakowanie musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Oznakowanie musi być utrzymywane w należytym stanie przez cały czas wykonywania usługi. Projekt tymczasowej organizacji ruchu stanowi załącznik 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316213-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy stanowiącym załącznik 1 do SIWZ, formularz cenowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ, w części/ach, na którą/e Wykonawca składa ofertę; zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 5 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 13 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach