Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61851 Poznań, ul. Zielona
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 593 430 , fax. 618 593 429
- Data zamieszczenia: 2018-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
ul. Zielona 8
61851 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 593 430, fax. 618 593 429
REGON: 63128108000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania w następujących lokalizacjach: 1) Zadanie I – drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Rokietnica , Suchy Las, Tarnowo Podgórne 2) Zadanie II – drogi powiatowe na terenie gmin: Czerwonak , Kostrzyn , Murowana Goślina , Pobiedziska , Swarzędz 3) Zadanie III – drogi powiatowe na terenie gmin: Kleszczewo , Kórnik , Mosina, Stęszew 3. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) wymiana znaków drogowych pionowych z montażem słupka/stelaża lub bez montażu słupka/stelaża, 2) wymiana zniszczonych słupków znaków, 3) poprawienie, regulacja znaków w pionie i kąta ich ustawienia, 4) wymiana stóp fundamentowych znaków, 5) mycie znaków i tablic drogowych, 6) wycinka gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaków, 7) ilości robót podane w przedmiarze są szacunkowe, ich rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb, jednak nie przekroczy ilości podanych w przedmiarze, 8) ze względu na posiadanie przez Zamawiającego w ograniczonych ilościach niektórych typów znaków, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania przez Wykonawcę tych materiałów w pierwszej kolejności. 4. Sposób realizacji zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie realizacji usług związanych z uzupełnieniem i wymianą znaków drogowych pionowych wykona m.in. następujące czynności : - zakup i transport znaków , które na odwrotnej stronie winny posiadać tabliczkę znamionową zawierającą dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej i datę produkcji znaku, - zakup i transport uchwytów do znaków, - zakup i transport rur ocynkowanych na słupki i konstrukcje wsporcze, - przygotowanie słupków i konstrukcji wsporczych, - wykonanie fundamentów z betonu kl. C-16/20, - montaż lub demontaż znaków do słupków lub konstrukcji wsporczych, - wywóz starych znaków, słupków i konstrukcji wsporczych do wskazanego Obwodu Drogowego lub składowisko Wykonawcy. 2) W zakresie odnowy i regulacji znaków drogowych pionowych Wykonawca jest zobowiązany wykonać m.in.: - wymiana znaku, - wykonanie fundamentu, - wymiana słupka lub konstrukcji wsporczej, - wyprostowanie słupków i stelaży, - wyprostowanie słupków i stelaży z wymianą fundamentów, - wyprostowanie tarczy znaków i tablic, - wyprostowanie tarczy znaków i tablic z wymianą uchwytów, - mycie znaków i tablic drogowych, - wycinka gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaku. 5. Szczegóły techniczne wykonania i odbioru w/w usług określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT załączonej do niniejszej SIWZ. 6. Usługi będą zlecane telefonicznie zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego pod wskazany przez Wykonawcę i dostępny całą dobę numer telefonu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego posiadania zestawu awaryjnego tj. znaków: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6b, U-6c i U6-d po 2 komplety. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316213-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, 2) Oświadczenia, 3) Formularz cenowy, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli inna osoba podpisuje ofertę aniżeli wymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy) lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań
Dodano: 2020-06-03 - Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na terenie administrowanym przez ZDP w Poznaniu.
Dodano: 2020-02-11 - Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań
Dodano: 2019-04-11 - Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań
Dodano: 2019-02-14 - Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań
Dodano: 2018-05-14 - Remont drogi pożarowej w Leśnictwie Potarzyca 2
Dodano: 2017-09-04 - Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań
Dodano: 2017-06-20 - Remont drogi pożarowej w Leśnictwie Potarzyca
Dodano: 2017-06-09 - Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań
Dodano: 2017-02-08 - Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na przebudowanej do układu dwujezdniowego ul. Grunwaldzkiej od ul. Smoluchowskiego do ul. Malwowej w Poznaniu
Dodano: 2016-12-01