Przetargi.pl
Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 20 km i średnicy od fi 160 do fi 1500. Zakres prac obejmuje: 1) czyszczenie kanałów, 2) czyszczenie studni rewizyjnych, 3) zabezpieczenie włazów studni przed klawiszowaniem, 4) odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowy i nawierzchni, 5) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym, 6) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym, 7) przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji przy użyciu kolorowej kamery telewizyjnej wraz z raportem poinspekcyjnym, 8) przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji bez użycia kamery telewizyjnej wraz z opisem, 9) wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, 10) uzupełnienie pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych na studniach kanalizacyjnych, 11) wymiana włazu wraz z pierścieniem odciążającym na studniach kanalizacyjnych, 12) zabudowa nowej studni kanalizacyjnej, 13) odszukanie i odkrycie studni zasypanych bądź zaasfaltowanych, 14) regulacja pionowa studni kanalizacyjnej, 15) ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą, 16) czyszczenie separatorów koalescencyjnych, 17) likwidacja zastoisk wodnych, 18) udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych sieci, 19) odbiór przyłączy kanalizacyjnych. 2. Prace, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, w tym: 1) zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia Załącznik Nr 1 do umowy, 2) zakres prac ustalony będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie, 3) wartość prac ustalona będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 4 ust. 7 umowy, z uwzględnieniem zapisów § 4 ust. 8 umowy. 3. W czasie wykonywania prac objętych umową Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dbałości o należyty stan obsługiwanych urządzeń i bezzwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach i kradzieżach, 2) wykonania wszelkich prac w sposób nie kolidujący z ruchem samochodowym oraz pieszym, 3) wykonanie wszystkich prac w sposób nie stwarzający uciążliwości dla otoczenia i środowiska, 4) bezwzględnego przestrzegania przepisów i zasad bhp, 5) świadczenia usług przy uwzględnieniu zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. Poz. 21 z późń. zm.) i ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 1399 z późn. zm.), 6) na żądanie Zamawiającego sporządzania dokumentacji fotograficznej przedstawiającej miejsce realizacji prac przed i po ich wykonaniu. 4. W ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot umowy Wykonawca: 1) wykona przedmiot umowy zgodnie z wymogami technicznymi określonymi w przepisach i normach, 2) zabezpieczy utrzymanie porządku przy realizacji prac w szczególności ochronę mienia, bezpieczeństwo p.poż. oraz przestrzeganie przepisów bhp, 3) zapewni i poniesie koszty: a) zakupu wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zapisów niniejszej umowy, b) utrzymania pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy i święta, c) zorganizowania, utrzymania i likwidacji niezbędnego zaplecza dla potrzeb wykonania prac, d) załatwienia wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia prac, e) obsługi geodezyjnej, f) zlecenia nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia (jeżeli zaistnieje taka konieczność), g) odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac, h) uzgodnienia czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie (jeżeli będzie taki wymóg) na czas prowadzenia prac, i) opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac i zatwierdzenia ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczności), j) oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenia dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia prac, k) postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie prac objętych umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia 4) przeprowadzi odbiór wykonanych prac przy udziale zainteresowanych Stron. 5. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zakres robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na niżej wymienione prace (robocizna i materiały) z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego rozdziału: 1) odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowy i nawierzchni, 2) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego, 3) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów, 4) uzupełnienie pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych na studniach kanalizacyjnych, 5) wymiana włazu wraz z pierścieniem odciążającym na studniach kanalizacyjnych, 6) zabudowa nowej studni kanalizacyjnej. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący załącznik nr 2 do umowy. 7. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi dla prac wykonanych na podstawie umowy wynosi 12 miesięcy. Bieg rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2) Termin wykonania prac awaryjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach