Przetargi.pl
Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące prace związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów, wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2. Podstawowy zakres prac obejmuje: 1) ręczne czyszczenie wpustów wraz z mechanicznym udrażnianiem przykanalików - 1171 szt.; 2) ręczne czyszczenie lukadrenów - 11 szt. Czyszczenie ww. urządzeń wykonywane będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 3. Pozostały zakres prac obejmuje: 1) ręczne czyszczenie wpustów, 2) mechaniczne udrażnianie przykanalików, 3) ręczne czyszczenie lukadrenów, 4) wymianę lub uzupełnienie koszy we wpustach ulicznych, 5) wymianę lub uzupełnienie kratek żeliwnych we wpustach ulicznych, 6) wymianę lub uzupełnienie kratek żelbetowych we wpustach ulicznych, 7) wymianę wpustów, tj. kołnierzy i kratek żeliwnych na studzienkach ściekowych ulicznych z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni), 8) wymianę wpustów, tj. kołnierzy i kratek żelbetowych na studzienkach ściekowych ulicznych z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni), 9) wymianę kompletnych studzienek ściekowych ulicznych (zawsze na studzienki betonowe) z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni), 10) wymianę wkładu Aikaterisil we wpustach, w których zabudowano urządzenie EcoDrain, 11) odbudowę załamanych przykanalików wraz z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni). 4. Prace ujęte w pkt 3 realizowane będą na podstawie wskazania Zamawiającego, w tym: 1) zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia załącznik nr 3 do wzoru umowy. Zawarcie umowy z Wykonawcą nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego. 2) zakres prac ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie. 3) wartość robót ustalana będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 4 ust. 6 wzoru umowy - zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie. 5. Zamawiający zastrzega, że liczba wpustów i lukadrenów, o których mowa w pkt 2 może ulec zmianie np. w wyniku przeprowadzonych inwestycji. Powyższe zmiany dokonywane będą na podstawie wniosku Zamawiającego aneksem do umowy wraz z podaniem terminu czyszczeń. 6. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia poniesie koszty, o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy. 7. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania prac awaryjnych, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt a wzoru umowy (nie dotyczy terminu zabezpieczenia miejsca awarii)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach