Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2015

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7499500 , fax. 62 7472225
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7499500, fax. 62 7472225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na: 1) Zieleń na terenie miasta: a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników oraz terenów zieleni - ok. 16,5 ha, standard i lokalizacja w załączniku nr 1 do umowy), b) usuwaniu odrostów przy drzewach z dolnych części pnia, c) utrzymaniu czystości na terenach zielonych (sprzątanie odpadów z trawników i terenów porośniętych krzewami z częstotliwością przynajmniej dwa razy w tygodniu tj. piątek i poniedziałek), d) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści itp., e) obcince żywopłotów (standard i lokalizacja w załączniku nr 1 do umowy), f) odchwaszczaniu żywopłotów i skupisk krzewów z częstotliwością przynajmniej raz w miesiącu, g) usuwaniu chwastów przy krawężnikach wzdłuż dróg gminnych z częstotliwością przynajmniej raz w miesiącu, 2) Zieleń na terenach wiejskich a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników oraz terenów zieleni - ok. 12,8 ha - koszenie przynajmniej 3 razy w sezonie trawa nie może przekroczyć 20 cm wysokości (lokalizacja w załączniku nr 2 do umowy), b) usuwaniu odrostów przy drzewach z dolnych części pnia, c) utrzymaniu czystości na terenach zielonych (sprzątanie odpadów z trawników i terenów porośniętych krzewami z częstotliwością przynajmniej raz w tygodniu, wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści), d) obcince żywopłotów - minimum trzy razy w sezonie (lokalizacja w załączniku nr 2 do umowy), 3) Park Miejski w Jarocinie: a) zapewnieniu osoby, która będzie przebywała na terenie Parku Miejskiego codziennie tj. od poniedziałku do soboty w godzinach od 700 do 1500, będzie posiadała telefon komórkowy, którego numer zostanie podany Zamawiającemu po podpisaniu umowy, praca tej osoby będzie polegała na sprzątaniu Parku, podejmowaniu czynności zapobiegających wandalizmowi oraz zgłaszaniu aktów wandalizmu Zamawiającemu, b) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 5 ha (koszenie - wysokość trawy na łące przed pałacem i terenach wokół dużego stawu i Skarbczyka nie może przekroczyć 10 cm, intensywność koszenia pozostałych trawników w parku będzie uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym nie mniej jednak niż 3 razy w sezonie), c) cięciu i pielęgnacji żywopłotów (minimum 3 razy w sezonie), d) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), e) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów, f) pielęgnacji krzewów i rabat kwiatowych w tym również podlewania, g) wykonaniu oprysków środkami ochrony roślin - ewentualne wykonanie oprysków odpowiednimi środkami ochrony roślin w przypadku wystąpienia np. mszycy na żywopłotach w okolicy stawu i pałacu, h) utrzymaniu czystości na stawach, tj. bieżące odławianie butelek, liści i innych odpadów, i) konserwacji i bieżącym naprawianiu fontanny i oświetlenia, tj. montaż fontanny wiosną, demontaż fontanny jesienią, utrzymanie jej w sprawności technicznej, okresowe czyszczenie studni i dyszy, itp., j) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści w parku (trawniki, alejki i pozostałe tereny), k) zamiataniu alei asfaltowych, schodów, chodników, gwarantującym czystość (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), l) utrzymaniu czystości na alejkach i trawnikach (grabienie, zamiatanie, sprzątanie odpadów z trawników i krzewów z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), m) sprzątaniu terenu otaczającego amfiteatr wraz z widownią z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 2 razy w tygodniu) oraz koszeniu skarp amfiteatru - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm, n) bieżącym wyrównywaniu nawierzchni alejek parkowych, o) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na chodnikach wokół Parku Miejskiego (chodnik ul. Kasztanowa wzdłuż parku od ulicy Poznańskiej do bramy wjazdowej do Parku, chodnik ul. Poznańska od ulicy Kasztanowej do ul. Św. Ducha, chodnik ul. Św. Ducha od ul. Poznańskiej do Stawnej oraz od ulicy Zamkowej do końca ogrodzenia Parku na wysokości- ruin), p) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych, q) koszeniu i sprzątaniu pasów zieleni przylegających do Parku Miejskiego, r) utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw, s) wykonywaniu odpowiednich przerębli na stawie oraz ich zabezpieczaniu, t) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, konserwacji małej architektury, naprawie i malowaniu ławek, malowaniu mostków, okresowym czyszczeniu 3 studni wbudowanych w skarpę stawu, u) myciu ławek (przynajmniej raz w miesiącu), v) regulowaniu zastawek piętrzących na stawach i cieku Lipinka, w) podlewaniu nowo nasadzonych drzew, x) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu. UWAGA: Park Miejski w Jarocinie wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 393-A. 4) Park Zwycięstwa w Jarocinie: a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,2 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm), b) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), c) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści, d) zamiataniu chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), e) utrzymaniu czystości na trawnikach (sprzątanie odpadów z trawników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), f) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, naprawie ławek i koszy parkowych, g) myciu ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu), h) usuwaniu suchych zagrażających konarów, i) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu. 5) Park leśny przy ulicy Wrocławskiej w Jarocinie: a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,45 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm), b) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), c) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści, d) zamiataniu chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), e) zamiataniu i wygrabianiu terenu wokół ławek i koszy parkowych z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), f) utrzymaniu czystości na całym terenie parku (sprzątanie odpadów z terenów zielonych z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), g) utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek), h) bieżącym utrzymaniu czystości na stawie i w cieku Lipinka (odławianie odpadów, odblokowywanie zatorów itp.), i) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, naprawie ławek i koszy parkowych, j) usuwaniu suchych zagrażających konarów, k) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu, l) myciu ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu), m) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych oraz schodów. 6) Park przy Sanktuarium w Golinie: a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,6 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm), b) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści, c) cięciu i pielęgnacji krzewów, pielenie chwastów (minimum 3 razy w sezonie), d) bieżącym pieleniu terenów porośniętych bylinami i roślinami cebulowymi, e) kontroli nawadniania (włączanie, wyłączanie, ustawianie i regulacja), f) zamiataniu chodników i usuwaniu z nich chwastów (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek), g) opróżnianiu koszy parkowych (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek), h) zbieraniu odpadów z całego terenu (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek), i) usuwaniu suchych zagrażających konarów, j) myciu i konserwacji koszy parkowych, ławek i tabliczek mosiężnych (przynajmniej raz w miesiącu), k) bieżącym oczyszczaniu stawu i strumienia, l) konserwacji pompy lamp oświetleniowych, m) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu. 7) Skwer przy ul. Stawnej w Witaszycach wraz z placem zabaw: a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,4 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm), b) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści, c) cięciu i pielęgnacji krzewów, (minimum 3 razy w sezonie), d) bieżącym pieleniu terenów porośniętych krzewami, bylinami, e) oczyszczaniu alejek i usuwaniu z nich chwastów (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek), f) usuwaniu suchych zagrażających konarów, g) zbieraniu odpadów z całego terenu (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek), h) myciu i konserwacji koszy parkowych, ławek (przynajmniej raz w miesiącu), i) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu. 8) Pielęgnacja, nasadzenia i wycinka drzew: a) pielęgnacja koron (korekta, podcinka, redukcja koron, poprawa statyki, usunięcie suchych konarów) - szacunkowa ilość 300 szt., b) wycinka drzew (uporządkowanie terenu po wycince, wywóz pozyskanego drewna na magazyn gminny w Cielczy - szacunkowa ilość 30 szt. (wymiary 40 - 300 cm w obwodzie) , c) frezowanie pni (redukcja pnia do 0,5 m poniżej gruntu, wywóz trocin, odtworzenie chodników i pasów drogowych, zasypanie dołu humusem i zagęszczenie) - szacunkowa ilość 30 szt. d) nasadzenie drzew (obwód 12-14 cm mierzony w pierśnicy, opalikowanie i otaśmowanie) - szacunkowa ilość 30 szt. 9) Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów szacunkowa ilość 2.000 szt. a) nasadzenie kwiatów - pelargonia (sadzonka minimum 5 pędów o długości nie mniejszej niż 25 cm), w donicach na okna Ratusza i balkony Urzędu Miejskiego oraz wieże kwiatowe na Rynku i przy ul. Żwirki i Wigury, b) bieżące utrzymanie (dbałość o kompletność nasadzenia, odchwaszczanie, spulchnianie, podlewanie, zasilanie nawozami i stosowanie środków chemicznych na szkodniki w razie ich występowania), c) utrzymaniu czystości oraz usunięciu sadzonek po sezonie. 2. Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych( RIPOK) z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin. 3. Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do Międzygminnych Kompostowni zgodnie z regionalizacją zawartą w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, Burmistrzowi Jarocina, do dnia 31 grudnia 2015 r., sprawozdania zawierającego informację o masie zebranych i przekazanych w okresie wykonywania przedmiotu umowy, odpadów komunalnych zmieszanych do RIPOK w Witaszyczkach oraz o masie i miejscu zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy, a także na podstawie SIWZ oraz oferty Wykonawcy, która stanowi integralną część umowy. Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III specyfikacji istotnych warunkó zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP) - Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 6 900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych 00 -100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem Wadium w przetargu na Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2015. b) Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. nr 57 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w - w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5.Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach