Przetargi.pl
Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu

Miasto Zabrze ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3733537, 2710011 , fax. 32 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 3733537, 2710011, fax. 32 3733427, 2710818
    REGON: 27625552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu i eksploatacji cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu. W zakres zadania wchodzi utrzymanie cmentarza o pow. 2,02 ha, konserwacja zieleni cmentarnej, utrzymanie domu przedpogrzebowego i prowadzenie ewidencji grobów. Utrzymanie cmentarza i ewidencję grobów należy prowadzić zgodnie z: a)Ustawą z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( t.j. Dz. U. z 2000r Nr 23, poz. 295), b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów ( Dz. U. z 2001r. Nr 90, poz.1013 ), c)Regulaminem cmentarza komunalnego w Zabrzu zatwierdzonym Uchwałą Nr 97/2000 Zarządu Miasta Zabrze z dnia 21 luty 2000r. ( do wglądu w Wydziale Infrastruktury Komunalnej tut. Urzędu), d)Zarządzeniem Nr 445/IK/2008 Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 31.07.2008r. w sprawie ustalenia opłat za usługi cmentarne na cmentarzu komunalnym w Zabrzu. 1.1 W ramach utrzymania cmentarza i domu przedpogrzebowego do obowiązków Wykonawcy należy: -prowadzenie dokumentacji cmentarnej, -aktualizacja i wprowadzenie danych do programu komputerowego EWGROB SQL, wspomagającego ewidencję cmentarza, który jest w posiadaniu Zamawiającego i przekazany zostanie po podpisaniu umowy, -ustalanie i przestrzeganie systematycznego lokalizowania miejsc pochówku oraz kontrolowanie ustawiania nagrobków pod względem zgodności z regulaminem utrzymania cmentarza, -pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych w wysokości ustalonej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zabrze, -konserwacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych, usuwanie drobnych usterek, tj. należy przewidzieć dwukrotną wymianę w ciągu roku kompletnych kranów w punkcie poboru wody, zabezpieczenie urządzeń wodno-kanalizacyjnych na okres zimowy, -konserwacja chłodni na zwłoki, -utrzymanie porządku i czystości w domu przedpogrzebowym oraz przygotowanie sali eksportacyjnej do ceremonii pogrzebowych, mycie okien i drzwi szklanych, podłóg, toalet itp. -utrzymanie na bieżąco porządku i czystości na terenie cmentarza polegające na zbieraniu śmieci (teren cmentarza należy wyposażyć w kubły na śmieci, w okresie Święta Zmarłych należy dostawić dodatkowe kubły na śmieci i zwiększyć częstotliwość wywozu), wygrabianiu liści, zamiataniu chodników i dróg cmentarnych na powierzchni 3345 m2 (2 razy w roku w maju i wrześniu oprysk chwastów środkami chemicznymi i ich ręczne usunięcie), bieżące utrzymanie w czystości ławek parkowych, mycie ławek parkowych wodą i środkami myjącymi oraz opłukanie (materiały Wykonawcy), -mechaniczne odśnieżanie chodników w okresie zimowym przed pogrzebem organizowanym na terenie cmentarza, -całoroczne utrzymanie przyległego do cmentarza chodnika przyulicznego wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym na powierzchni 501 m2, -likwidacja nieopłaconych nagrobków, -wywóz śmieci oraz gruzu z likwidowanych nagrobków, -udostępnianie cmentarza dla odwiedzających w godzinach od 800 do 1800 a w okresie zimowym do zmroku, -udostępnianie toalet dla odwiedzających cmentarz w godzinach od 800 do 1800 a w okresie zimowym do zmroku, -opłata za zużytą wodę oraz energię elektryczną, -utrzymanie zieleni cmentarnej zgodnie z wyszczególnieniem prac w kalkulacjach cenowych (Część D spisu zawartości oferty) oraz harmonogramami prac (Część E spisu zawartości oferty). 1.2 Informacje uzupełniające dla przedmiotu zamówienia: a) Dom przedpogrzebowy wyposażony jest w : - salę eksportacyjną - przechowalnię zwłok - chłodnię - 6 zwłok - magazyn i pomieszczenia socjalne - WC damskie i WC męskie oraz w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. b) Dane dot. obiektów do utrzymania: - całkowita powierzchnia cmentarza - 20 244 m2 - chodniki i drogi cmentarne - 3345 m2 - chodnik przyuliczny - 501 m2 - dom przedpogrzebowy - 126 m2 c) Elementy zieleni cmentarnej: - siedem kwater grzebalnych o powierzchni - 10 250 m2 - skupiny krzewów - 2 713 m2 - trawniki - 3.000 m2 - drzewa - 1 765 m2 / 362 szt. - kwietniki trwałe - 174 m2 - żywopłoty z żywotnika w obrębie kwater - 485 m2 - ławki parkowe - 5 szt. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest posiadać lokal / obiekt służący do organizacji obsługi administracyjnej cmentarza i przyjmowania interesantów oraz przechowywania dokumentacji cmentarnej. Lokal / obiekt musi być zlokalizowany w granicach administracyjnych Gminy Zabrze. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowe koszenie na grobach zaniedbanych w miesiącu sierpniu w latach 2016, 2017 i 2018
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach