Przetargi.pl
Utrzymanie czystości wewnątrz, na zewnątrz oraz pielęgnację zieleni w obrębie nieruchomości położonych w Szczecinie przy ul. Batalionów Chłopskich 86, ul. Ku Słońcu 23-24, ul. Łuczniczej 64, ul. Staromłyńskiej 21-26, ul. Powstańców Wielkopolskich 66-68, ul. Czesława 9, al. Wojska Polskiego 105 i ul. Piotra Skargi 20

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71804 Szczecin, ul. Czesława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9
    71804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości wewnątrz, na zewnątrz oraz pielęgnację zieleni w obrębie nieruchomości położonych w Szczecinie przy ul. Batalionów Chłopskich 86, ul. Ku Słońcu 23-24, ul. Łuczniczej 64, ul. Staromłyńskiej 21-26, ul. Powstańców Wielkopolskich 66-68, ul. Czesława 9, al. Wojska Polskiego 105 i ul. Piotra Skargi 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz oraz na zewnątrz nw. obiektów wraz z pielęgnacją zieleni: 1) ul. Batalionów Chłopskich 86 (budynek przychodni) 2) ul. Ku Słońcu 23-24 (budynek przychodni) 3) ul. Łucznicza 64 (budynek przychodni) 4) ul. Staromłyńska 21-26 (budynek przychodni) 5) ul. Powstańców Wielkopolskich 66-68 (budynek przychodni) 6) ul. Czesława 9 (budynek biurowy) 7) al. Wojska Polskiego 105 i ul. Piotra Skargi 20 (budynek biurowy) 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części, 3. W ramach realizacji każdej z części przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. utrzymania czystości wewnątrz budynku: a) sprzątania pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet, b) dostarczenia (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie - zapis nie dotyczy 6 i 7 części przedmiotu zamówienia, c) bieżącego czyszczenia wycieraczek wewnętrznych, d) systematycznego zdejmowania pajęczyn ze ścian, sufitów oraz lamp, e) mycia przeszklonych drzwi i ścian w miarę potrzeb, f) sprzątania po robotach konserwacyjnych i awariach, 2. dodatkowego sprzątania dziennego (w godzinach 1100-1300) części wspólnych- zapis nie dotyczy części 6 i 7 przedmiotu zamówienia, 3. utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni a) odśnieżania, zamiatania i posypywania piaskiem z solą (materiały dostarcza wykonawca) wejścia do budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, chodnika na całej długości budynku i parkingu; uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń powinno nastąpić niezwłocznie po ich zaśnieżeniu, oblodzeniu lub zanieczyszczeniu, b) koszenia trawy w okresie wzrostu wraz z grabieniem i wywozem minimum 2 razy w ciągu miesiąca (sprzęt do koszenia oraz wywóz skoszonej trawy po stronie wykonawcy), c) przycinania krzewów, usuwania chwastów, d) usuwania z trawników, chodników, parkingu wszelkich śmieci, liści, gałęzi, pakowanie ich w worki oraz wywóz na własny koszt, e) usuwania trawy i chwastów z pieszych i jezdnych ciągów komunikacyjnych, f) systematycznego czyszczenia wycieraczek znajdujących się przy wejściach do budynku, g) systematycznego zmywania i zamiatania tarasów (jeżeli nieruchomość posiada), h) w razie wystąpienia potrzeby - mycia myjką ciśnieniową zewnętrznych powierzchni utwardzonych. 4.otwierania głównego wejścia do budynku, rozkodowania systemu alarmowego, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 5.zamykania głównego wejścia do budynku z zakodowaniem systemu alarmowego (po zakończeniu sprzątania wieczornego, po uprzednim sprawdzeniu, że na terenie budynku nie przebywają żadne osoby) - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 6.przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p. poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 7.niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 8. usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 9. informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 10. bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, m.in. poprzez wizyty koordynatora, 11.niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach