Przetargi.pl
Stróżowanie, utrzymanie czystości wewnątrz (części wspólnych i gabinetów) oraz na zewnątrz nieruchomości przeznaczonej do wykonywania zadań z zakresu ochrony zdrowia, położonej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 2

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71804 Szczecin, ul. Czesława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9
    71804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stróżowanie, utrzymanie czystości wewnątrz (części wspólnych i gabinetów) oraz na zewnątrz nieruchomości przeznaczonej do wykonywania zadań z zakresu ochrony zdrowia, położonej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynku od poniedziałku do piątku po godz. 1800: a)sprzątania części wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet, kabin windowych o łącznej powierzchni 926,53 m2, b)sprzątania w gabinetach lekarskich, rejestracjach, pokojach administracyjnych i socjalnych, magazynach oraz innych pomieszczeniach według potrzeb zamawiającego. Powierzchnia tych pomieszczeń tj. 1.328,60 m2 może ulegać zmianie (zmniejszeniu, bądź zwiększeniu) w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od zapotrzebowania (maksymalnie do 2.073,47 m2), c)dostarczenia (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie. bieżącego czyszczenia wycieraczek wewnętrznych, d) systematycznego zdejmowania pajęczyn ze ścian, sufitów oraz lamp, e) systematycznego mycia grzejników, f) mycia przeszklonych drzwi i ścian w miarę potrzeb, g) sprzątania po robotach konserwacyjnych i awariach, h) stosowania środków czystości i higieny dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, odpowiadających Polskim Normom i posiadających atest PZH lub równoważny; wykonawca dostosuje środki czystości do rodzaju sprzątanej powierzchni w celu ich nie zniszczenia i na żądanie zamawiającego okaże się stosownym dokumentem potwierdzającym, że stosowany środek posiada właściwe atesty, 2)dodatkowego sprzątania dziennego w godz. 900 – 1200: wykonywanego 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek) korytarzy i klatek schodowych o powierzchni 345,61 m2, 3) sprzątania powierzchni 381,97 m2 wykonywanego cyklicznie, 4)stróżowania: a)pełnienia obowiązków od godziny 6.00 do 22.00 – od poniedziałku do piątku oraz od godziny 7.00 do 15.00 w soboty, z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy b)przyjmowania i wydawania kluczy osobom uprawnionym, c)ewidencjonowania godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące naprawy i konserwacje, d)dokładnej znajomości topografii budynku, e)dokonywania systematycznego obchodu budynku i terenu przyległego z zadaniem niedopuszczenia do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych, f)sprawdzania – przed opuszczeniem posterunku – czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, g)w przypadku prób kradzieży, dewastacji mienia, awarii lub pożaru podejmowanie działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienie Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiającego i wykonawcy, h)sprawowania kontroli wynoszonego mienia, i)prowadzenia zapisów w książce zdarzeń, j)wykonywania doraźnych poleceń mieszczących się w obowiązkach stróża wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiającego, k)obsługi platformy dla niepełnosprawnych 5) utrzymania czystości terenów zewnętrznych o powierzchni 758,00 m2, a)odśnieżania, zamiatania i posypywania piaskiem z solą (materiały dostarcza wykonawca) wejścia do budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, chodnika na całej długości budynku i parkingu; uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń powinno nastąpić niezwłocznie po ich zaśnieżeniu, oblodzeniu lub zanieczyszczeniu, b)usuwania z trawników, chodników, parkingu wszelkich śmieci, liści, gałęzi, pakowanie ich w worki oraz wywóz na własny koszt, c)usuwania trawy i chwastów z pieszych i jezdnych ciągów komunikacyjnych, d)sprzątania po remontach i pracach konserwacyjnych prowadzonych na zewnątrz, e)systematycznego czyszczenia wycieraczek znajdujących się przy wejściach do budynku. 6) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 7) niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 8) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 9) informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieś wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 10) bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, m.in. poprzez regularne wizyty koordynatora, 11) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług, 12) wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność cywilną z tytułu zdarzeń osobowych i rzeczowych powstałych na skutek zaniedbania bądź zaniechania obowiązków wynikających z umowy, jak również innych szkód powstałych z winy osoby wykonującej usługę w imieniu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach