Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Szczecinku

SĄD REJONOWY W SZCZECINKU ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Boh. Warszawy 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943730809
  • Data zamieszczenia: 2023-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W SZCZECINKU
    ul. Boh. Warszawy 42
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943730809
    REGON: 000322620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecinek.sr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa utrzymania czystości w trzech obiektach biurowych Sądu Rejonowego w Szczecinku. Zakres zamówienia obejmujebieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwów, toalet, ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni 2758,79 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt9 niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniżej określone warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższa niż 100 000,00 zł brutto;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje w przypadku świadczeń ciągłych przez okres min. 12 miesięcy co najmniej 3usługi utrzymania czystości w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją Rozporządzenia MinistraInfrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ichusytuowanie - § 3 ust 6), o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2, o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda(załącznik nr 5 do SWZ).W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone wwalucie obcej, Zamawiający przeliczy te wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęciapostepowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postepowania uznaje się datę zamieszczeniaogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP,Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ):osoby zatrudnione na umowę o pracę w wymiarze co najmniej 0,5 etatu do realizacji zamówienia w zakresie sprzątania -minimum 6 osób.Dopuszcza się realizację usługi przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności – zgodnie z ustawą z dnia 27sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 721 zpóźn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach