Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w ciągach dr woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 – m. Gubin, Zad. 2 – teren RDWZG, Zad. 3 – OD Kłodawa, Zad. 4 – OD Drezdenko, Zad. 5 – OD Sulęcin

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48683280300
  • Data zamieszczenia: 2024-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
    Al. Niepodległości 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48683280300
    REGON: 006092820
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w ciągach dr woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 – m. Gubin, Zad. 2 – teren RDWZG, Zad. 3 – OD Kłodawa, Zad. 4 – OD Drezdenko, Zad. 5 – OD Sulęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 - 1,5 m przy krawężnikach wraz z likwidacją chwastów pomiędzy krawężnikami a nawierzchnią,- utrzymanie czystości w pasie zieleni,- utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich: (w tym chodników, wysepek, ciągów pieszych, ronda wraz z obrzeżem),- opróżnianie koszy na śmieci stojących wokół ronda DW 138,- utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez kpl. oczyszczenie (do podstawy tj. dna) z piasku, liści i innych zanieczyszczeń wraz z przykanalikami (syfonami). Wykonawca ma obowiązek ciągłego kontrolowania stanu wpustów ulicznych pod względem utrzymania czystości.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Przedmiotem zamówienia jest: - mechaniczne zamiatanie ulic wraz z wywozem i utylizacją (przy krawężniku) wraz z likwidacją chwastów pomiędzy nawierzchnią a krawężnikiem, obejmujące mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m wraz z likwidacja chwastów pomiędzy krawężnikami a nawierzchnią (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizacja urobku.- zbieranie śmieci (m.in. papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. poboczy, rowów, skarp wraz z wywozem i utylizacją.- oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych (poza krawężnikiem) bez wywozu z odgarnięciem na pobocze (oczyszczenie nawierzchni szer. śred. 0,5m).- oczyszczanie (ręczne lub mechaniczne) m.in. chodników, wysepek z trawy i chwastów (w tym: darni, mchu, itp.) wraz z likwidacją chwastów pomiędzy obrzeżem / krawężnikiem, a nawierzchnią (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizacja urobku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Przedmiotem zamówienia jest: - utrzymanie czystości nawierzchni jezdni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach wraz z likwidacją chwastów między krawężnikiem a nawierzchnią jezdni i z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości,- utrzymanie czystości nawierzchni chodników / ścieżek rowerowych poprzez zamiatanie mechaniczne powierzchni chodników / ścieżek rowerowych z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Przedmiotem zamówienia jest: - utrzymanie czystości nawierzchni jezdni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach wraz z likwidacją chwastów między krawężnikiem a nawierzchnią jezdni i z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości,- utrzymanie czystości nawierzchni chodników / ścieżek rowerowych poprzez zamiatanie mechaniczne powierzchni chodników / ścieżek rowerowych z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Przedmiotem zamówienia jest: - utrzymanie czystości nawierzchni jezdni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach wraz z likwidacją chwastów między krawężnikiem a nawierzchnią jezdni i z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości,- utrzymanie czystości nawierzchni chodników / ścieżek rowerowych poprzez zamiatanie mechaniczne powierzchni chodników / ścieżek rowerowych z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:dla zadania nr 1: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100)dla zadania nr 2: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł 00/100)dla zadania nr 3: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100)dla zadania nr 4: 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100)dla zadania nr 5: 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100)przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku SANTANDER BANK POLSKA SA nr 77 1090 1535 0000 0001 4912 9741 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu WZP.2910.27.2024 na Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr:…..".4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik, obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.8. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.9. Wadium wniesione w gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczeniu składane przez konsorcjum firm winno być wystawione na wszystkich członków tego konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dot. zdolności technicznej lub zawodowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:Dla zadań nr 1 - 21) wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi* zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi* zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:* przez usługę zamawiający rozumie min. 1 usługę w zakresie utrzymania czystości w ciągach dróg o wartości min.:Zadanie nr 1 – 85 000,00 zł bruttoZadanie nr 2 – 48 000,00 zł bruttoNie dopuszcza się sumowania usług celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości brutto.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.- osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia3) wykaże narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.:- zamiatarka mechaniczna samojezdna lub doczepna - 1szt.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.Dla zadań nr 3 - 51) wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi* zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi* zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:* przez usługę zamawiający rozumie min. 1 usługę w zakresie utrzymania czystości w ciągach dróg o wartości min.:Zadanie nr 3 – 60 000,00 zł bruttoZadanie nr 4 – 30 000,00 zł bruttoZadanie nr 5 – 20 000,00 zł bruttoNie dopuszcza się sumowania usług celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości brutto.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.- osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia3) wykaże narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.:- zamiatarka mechaniczna samojezdna lub doczepna - 1szt.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach