Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w ciągach dr. woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kożuchowie: zad.1-m. Kożuchów, zad. 2-m. Lubsko, zad.3-m. Nowa Sól,zad.4 - m. Żagań, zad. 5 - dr. woj.nr 289

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48683280300
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
    Al. Niepodległości 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48683280300
    REGON: 006092820
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w ciągach dr. woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kożuchowie: zad.1-m. Kożuchów, zad. 2-m. Lubsko, zad.3-m. Nowa Sól,zad.4 - m. Żagań, zad. 5 - dr. woj.nr 289
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług obejmuje:ZADANIE NR 1:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie),2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń;3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane pocztą elektroniczną;4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń;5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy,b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie),6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Zakres usług obejmuje:ZADANIE NR 2:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie),2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik - na zlecenie przesłane pocztą elektroniczną,4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,5) utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew poprzez:a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, usuwanie połamanych zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew,b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie),6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Zakres usług obejmuje:ZADANIE NR 3:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie),2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, 3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane pocztą elektroniczną,4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach,b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie), 6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.Zakres usług obejmuje:ZADANIE NR 4:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne,2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane pocztą elektroniczną,4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy,b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie),6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZZakres usług obejmuje:ZADANIE NR 5:droga wojewódzka nr 289 odc. granica państwa-Zasieki w km 0+000÷4+508 ścieżka rowerowa w km 4+508÷11+714odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 11+714÷14+0321) utrzymanie w ciągłej czystości poprzez mechaniczne zamiatanie,2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷14+032poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnie, chodnik, ścieżkę rowerową na drodze woj. nr 289 km 0+000÷14+032 – na zlecenie przesłane pocztą elektroniczną,4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,5) utrzymanie zieleni w pasie drogowym:a) koszenie trawy i chwastów z pobocza (273,71 ar) oraz na skarpach i przeciwskarpach (161,18 ar) – razem 434,89ar,b) utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew,6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:dla zadania nr 1: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)dla zadania nr 2: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)dla zadania nr 3: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych)dla zadania nr 4: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)dla zadania nr 5: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku SANTANDER BANK POLSKA SA nr 77 1090 1535 0000 0001 4912 9741 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu WZP.2910.25.2024 na Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr:…..".4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik, obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.8. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.9. Wadium wniesione w gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczeniu składane przez konsorcjum firm winno być wystawione na wszystkich członków tego konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dot. zdolności technicznej lub zawodowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:1) wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi* zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi* zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:* przez usługę zamawiający rozumie min. 1 usługę w zakresie utrzymania czystości w ciągach dróg o wartości min.:Zadanie nr 1 – 32 000,00 zł brutto,Zadanie nr 2 – 42 000,00 zł brutto,Zadanie nr 3 – 40 000,00 zł brutto,Zadanie nr 4 – 37 000,00 zł brutto,Zadanie nr 5 – 72 000,00 zł brutto.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w zakresie zgodnym z zad. nr 1-5 w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.- osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia (DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ).3) wykaże narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.:a) zadanie nr 1 - 4:− zamiatarka mechaniczna samobieżna o poj. min. 0,7 m3 - 1szt.;b) zadanie nr 5:− zamiatarka mechaniczna samobieżna o poj. min. 0,7 m3 - 1szt.,− kosiarka bijakowaZamawiający nie dopuszcza stosowania kosiarek rotacyjnych.W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadania, ZAMIATARKA MOŻE POWTÓRZYĆ SIĘ MAKSYMALNIE W TRZECH ZADANIACH.W przypadku składania oferty na Zadanie nr 1-4 przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.W przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach