Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.

Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 45-867 Opole, ul. Hallera
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 545 712 , fax. 774 545 712
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Hallera
    45-867 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 545 712, fax. 774 545 712
    REGON: 53130874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Utrzymanie czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych, stanowiących tereny wewnętrzne, tj.: korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń piwnicznych, wózkowni, w następującej minimalnej częstotliwości: a) codzienne w dni robocze: - zamiatanie klatek schodowych i korytarzy oraz garaży przy ul. Oleskiej (jeżeli dotyczy), dezynfekcja klamek, poręczy, pochwytów oraz paneli numerycznych w windach, usuwanie kurzu z parapetów, mycie parterów klatek schodowych, mycie podłogi w wiatrołapie oraz szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych. b) 1 raz w tygodniu: - mycie balustrad, parapetów, wszelkiego rodzaju skrzynek znajdujących się na klatkach schodowych oraz tablic ogłoszeniowych, - mycie kloszy oświetleniowych nad wejściem do wiatrołapu, - sprzątanie korytarzy w piwnicach, c) 2 razy w tygodniu: - mycie klatek schodowych, korytarzy, wind oraz sal integracyjnych w budynku przy ul. Dambonia (jeżeli dotyczy) d) 1 raz w miesiącu: - sprzątanie (z myciem podłóg) pomieszczeń wspólnego użytku, m.in. suszarni, wózkowni, pomieszczeń do zabawy dla dzieci, pomieszczeń technicznych itp. - mycie lamperii na parterach i piętrach, e) dwa razy w roku - mycie garaży przy ul. Oleskiej f) cztery razy w roku - mycie okien, drzwi i lamperii na klatkach schodowych, suszarniach oraz innych pomieszczeniach wspólnego użytku w miesiącach III, VI, IX, XII. - mycie grzejników c.o. na klatkach schodowych i pomieszczeniach wspólnego użytku, - mycie kloszy oświetleniowych,. 2) Częstotliwość, o której mowa w pkt 1) należy zwiększyć w sytuacjach tego wymagających. 3) Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych budynków mieszkalnych, tj.: chodników, dojazdów, parkingów, ulic wewnątrzosiedlowych, zieleni podwórzowej, zieleni pomiędzy budynkiem a chodnikiem, placów zabaw, w następującej minimalnej częstotliwości: a) codziennie w dni robocze: - zbieranie drobnych zanieczyszczeń (papier, szkło, niedopałki itp.) z trawników, placu zabaw, parkingów do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych. - zamiatanie chodników i ulicy, - opróżnianie koszy znajdujących się przy budynkach do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych, - sprzątanie altan śmietnikowych i ścieranie na mokro klamek w altanach śmietnikowych, b) raz na dwa tygodnie w sezonie letnim: - koszenie trawników, grabienie, ładowanie trawy w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie, c) na bieżąco: - odchwaszczanie i okopywanie drzew oraz krzewów, - w okresie jesiennym – na bieżąco - grabienie liści, ładowanie w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie, - odchwaszczanie chodników, krawężników, przejść, opasek. d) codziennie od godz. 630 również w soboty, niedziele i święta oraz w ciągu dnia w miarę potrzeb: w okresie opadów śniegu oraz gołoledzi usuwanie błota, lodu, śniegu z chodników, przejść, parkingów, jezdni wewnątrzosiedlowych, dojść do altan śmietnikowych, i posypywanie tych miejsc materiałem szorstkim (np. piaskiem - bez użycia soli), a także wywiezienie śniegu w miejsca do tego celu przeznaczone. (Odśnieżanie musi nastąpić w czasie od 1 do max 3 h od ustania opadu śniegu). 4) Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, deratyzacją i dezynsekcją pomieszczeń, urządzeń oraz terenów przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców w zakresie ustalonym przez organa Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz inne organa i stosowanie się do ich zaleceń i wytycznych. 5) Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu urządzeń, tj. uszkodzenia domofonu, zauważonych nieszczelnościach instalacji wod.-kan., braku oświetlenia, uszkodzonym sprzęcie zabawowym oraz dewastacji mienia Zamawiającego. 6) Usuwanie ogłoszeń, plakatów, afiszy, reklam, ulotek itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego - na bieżąco do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych. 7) Skuteczne doręczanie najemcom korespondencji Zamawiającego (zawiadamianie o zmianach opłat, wezwania itp.) i wywieszanie informacji. 8) Przechowywanie kluczy od pomieszczeń ogólnego użytku. 9) Bezzwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązku przez jednostkę zajmującą się wywozem odpadów komunalnych. 10) Przyjmowanie zgłaszanych przez najemców uwag, usterek, w miarę możliwości ich załatwianie lub zgłaszanie Zamawiającemu. 11) Zgłaszanie bezzwłocznie Zamawiającemu wypadków stwierdzonych zakłóceń spokoju i porządku lub dewastacji. W przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi lub zniszczenia mienia znacznych rozmiarów – natychmiastowe powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego Pogotowia Technicznego. 12) Flagowanie budynków podczas świąt państwowych – wg potrzeb. 13) Przez zwroty „na bieżąco”, „w miarę potrzeb”, „wg potrzeb” należy rozumieć wykonywanie czynności w sposób zapewniający należyte utrzymanie czystości i porządku oraz należyte wykonywanie prac pomocniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach