Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ OT W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4591800 , fax. 77 4581352
  • Data zamieszczenia: 2023-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
    ul. Oleska 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4591800, fax. 77 4581352
    REGON: 000126528
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ OT W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu przy ul. Oleskiej 127 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien i rolet zewnętrznych (podzadanie 2),3) pranie wykładzin dywanowych, czyszczenie i nakładanie polimerów i szorowanie kafli podłogowych (podzadanie 3)1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku OT w Głubczycach zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku OT w Głubczycach przy ul. Kościuszki 8 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien (podzadanie 2)1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku OT w Grodkowie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku OT w Grodkowie przy ul. Wrocławskiej 58 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnychdo realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien (podzadanie 2),3) szorowanie kafli podłogowych (podazanie 3)1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku OT w Oleśnie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku OT w Oleśnie przy ul. Wielkie Przedmieście 3 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien (podzadanie 2),3) czyszczenie i nakładanie polimerów (podzadanie 3)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:1) zadanie nr 1 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 1000 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy,2) zadanie nr 2 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 500 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy,3) zadanie nr 3 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 300 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy,4) zadanie nr 4 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 280 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek na zadania nr 1, 2, 3 i/lub 4 spełnia co najmniej jeden wykonawca
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach