Przetargi.pl
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego trzymania” na obiektach: 1) cmentarz komunalny przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha, z wyłączeniem mogił wojennych, 2) cmentarz komunalny przy ul. Zachodniej, 3) mogiły wojenne znajdujące się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Radzieckiej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części obejmujące obiekty administrowane przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku: 1) Część pierwsza, zwana także w dalszej treści SIWZ jako zadanie nr 1, obejmuje: „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku, z wyłączeniem mogił wojennych”, 2) Część druga, zwana także w dalszej treści SIWZ jako zadanie nr 2, obejmuje: „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku”, 3) Część trzecia, zwana także w dalszej treści SIWZ jako zadanie nr 3, obejmuje: „Utrzymanie mogił wojennych znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Radzieckiej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki)”. 3. Na każdej części (zadaniu) będą wykonywane prace porządkowe, pielęgnacyjne i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – ręczne i mechaniczne zamiatanie alejek o nawierzchni utwardzonej i gruntowej, bieżące zbieranie zanieczyszczeń i opróżnianie koszy parkowych, bieżące utrzymanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, segregację odpadów, załadunek i wywóz liści, gałęzi, oczyszczanie cieków wodnych (betonowych i brukowych), chemiczny oprysk alejek, 2) prace pielęgnacyjne – koszenie trawników wraz z grabieniem i wywozem pokosu, obcinanie brzegów trawnika, grabienie trawiasto – piaszczystych ścieżek i przejść, odchwaszczanie skupin krzewów i żywopłotów, cięcie krzewów i żywopłotów, pielęgnacja młodych drzew po posadzeniu, usuwanie samosiewów drzew w kwaterach, wymiana lub poprawa palików przy drzewach, nawożenie krzewów i żywopłotów, zwalczanie chorób grzybowych na drzewach, krzewach i żywopłotach, grabienie liści, uzupełnianie kory w skupinach krzewów i żywopłotach oraz pielęgnacja grobów zaniedbanych, 3) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie pod kondukty dojść do grobów w okresie zimowym. 4. Termin rozpoczęcia prac należy każdorazowo uzgodnić z osobą upoważnioną i wyznaczoną przez Zamawiającego do nadzoru realizacji zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę zaplecza technicznego zlokalizowaną w granicach administracyjnych miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu), umożliwiającą na jej terenie stacjonowanie i przechowywanie wymaganych w SIWZ samochodów, sprzętu, wyposażoną w środki łączności (bezpośredni kontakt telefoniczny z Zamawiającym oraz Strażą Miejską i Policją – telefon alarmowy). 6. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 7. Pracownicy firmy wykonujący prace w terenie muszą być wyposażeni w odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy. 8. Całość prac należy wykonać w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia. 9. Kontrolowanie wykonania przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax, e-mail) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli i Wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 4 godzin wykona prace, których w ogóle nie wykonał, a zgodnie z zamówieniem powinien je wykonać lub zlikwiduje stwierdzone nieprawidłowości w pracach, które nienależycie wykonał. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wypadki oraz szkody powstałe na terenie, na którym wykonywane są prace będące przedmiotem zamówienia. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wszelkich urządzeń, obiektów znajdujących się na terenie objętym zamówieniem w trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 12. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie prac. Prace należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 13. Prace prowadzone będą przy normalnym ruchu na cmentarzach. 14. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy. 15. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia publicznego, dokumentami oraz miejscem wykonania zamówienia. 16. Wykonawca na bieżąco będzie kontrolować stan czystości na obsługiwanych terenach i przekazywać informacje Zamawiającemu. Należy także informować Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach występujących na obiektach takich jak: dewastacja urządzeń małej architektury, uszkodzenia drzew, uszkodzenia pomników, kradzieże drzew, krzewów i elementów małej architektury. 17. Utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszenia krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu). 18. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 21). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 19. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Szczegółowo wymagania opisano w rozdziale III pkt 8 SIWZ, w paragrafie 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w załączniku nr I do niniejszego ogłoszenia - odpowiednio dla każdej części zamówienia. 20. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części pierwszej (zadanie nr 1) – 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy polskich złotych 00/100), 2) dla części drugiej (zadanie nr 2) – 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sto polskich złotych 00/100), 3) dla części trzeciej (zadanie nr 3) – 500,00 PLN (słownie: pięćset polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) pkt 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału. 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 4) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach