Przetargi.pl
Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. Stary Rynek
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 971 800 , fax. 523 972 194
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 971 800, fax. 523 972 194
    REGON: 52345900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań związanych z administrowaniem i utrzymaniem cmentarza komunalnego przy ulicy Kościerskiej w Chojnicach. 1. Administrowanie cmentarzem obejmuje w szczególności następujące czynności: 1) Prowadzenie dokumentacji cmentarza w zakresie wymaganym stosownymi przepisami, tj. prowadzenie księgi osób pochowanych na cmentarzu, księgi grobów na cmentarzu oraz alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu (księgi cmentarne). Wykonawca: a) całość powyższej dokumentacji winien prowadzić w systemie informatycznym oraz przy zachowaniu zasad określonych w przepisach określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. Nr 90 poz. 1013 ze zm.), b) powinien na bieżąco uzupełniać istniejącą dokumentację. W przypadku braku dokumentacji, należy ją uzupełnić poprzez dokonanie inwentaryzacji z natury, c) zapewni biuro zlokalizowane w Chojnicach, na potrzeby obsługi klienta i prowadzenia spraw administracyjnych, d) zobowiązany jest do przekazania Burmistrzowi Miasta Chojnice kopii sporządzonej dokumentacji zapisanej na trwałym elektronicznym nośniku informacji wraz z wydrukami do dnia 10 stycznia każdego roku, e) w zakresie likwidacji grobów nieopłaconych będzie podejmował działania określone przepisami prawa, f) będzie wykonywał wszelkie czynności administracyjno-organizacyjne wynikające z obowiązujących przepisów prawa, g) będzie prowadził racjonalną gospodarkę miejscami grzebalnymi, egzekwował od wykonawców usług pogrzebowych, kamieniarskich i ogrodniczych uporządkowanie miejsca po wykonywanych pracach. 2) Pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy według stawek określonych zarządzeniem Burmistrza Miasta Chojnice. Wykonawca: 1. zobowiązany jest do poboru opłaty w każdym przypadku określonym w Zarządzeniu, w kwocie tam ustalonej. Zamawiający będzie kontrolować prawidłowość poboru opłat, stwierdzenie nieprawidłowości w tym zakresie traktowane będzie jako niewłaściwe wykonywanie umowy zagrożone stosowaniem kar umownych, 2. przy pobieraniu opłaty zobowiązany jest dokumentować tę czynność w kwitariuszu przychodowym, pobranym z Urzędu Miejskiego w Chojnicach. Dokumentacja wpływu opłat sporządzana jest w następujący sposób – oryginał pokwitowania wydaje się wpłacającemu, pierwszą kopię przedkłada się do rozliczenia pobranych opłat, druga kopia pozostaje w kwitariuszu, 3. będzie rozliczał pobrane opłaty w systemie miesięcznym, w terminie do 10 dnia po upływie miesiąca w kasie Urzędu Miejskiego w Chojnicach, 4. pokrywa koszty:  związane z opłatami za wodę pobraną na cmentarzu komunalnym, energią elektryczną, utrzymaniem toalet przenośnych.  wywozu i utylizacji nieczystości,  związane z nasadzeniami, koszeniem, cięciami pielęgnacyjnymi i wycinką drzew,  letniego i zimowego utrzymania w stanie należytym alejek. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe, zgodne z zasadami wynikającymi z odpowiednich przepisów, wyznaczanie miejsc pochówku oraz właściwe zagospodarowanie pól grzebalnych. Wykonawca: a) uzgadnia i czuwa nad prawidłowym ustawianiem nagrobków i budową grobowców, głównie pod kątem zachowania ich wymiarów, w granicach powierzchni kwatery, b) czuwa nad właściwym przebiegiem ceremonii pogrzebowych, dbając o właściwe przygotowanie miejsca pochówku, zapewniając prawidłowy dojazd lub dojście do tego miejsca oraz ochronę sąsiednich grobów i nagrobków, c) zapewnia możliwość kontaktu z pracownikiem administracyjno-technicznym poza godzinami pracy biura Wykonawcy, d) pełni nadzór nad robotami wykonywanymi na terenie cmentarza przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe. 4) Wykonawca udostępnia (otwiera bramy) teren cmentarza m.in. na potrzeby wykonania pochówku i prac kamieniarskich w godzinach pracy Wykonawcy. 5) Pracownik administracyjno-techniczny powinien codziennie sprawdzić teren cmentarza pod kątem prawidłowości wykonywanych prac przez firmy kamieniarskie, prawidłowości wnoszonych opłat. 6) Utrzymywanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania poprzez: a) wyposażenie cmentarza w 2 kabiny sanitarne WC (opróżnianie, dezynfekcja, mycie), b) wyposażenie cmentarza w 4 dodatkowe kabiny WC w okresie Dnia Wszystkich Świętych, tj. od 30 października do 3 listopada. c) wyposażenie cmentarza w kontenery na odpady (ilość wg potrzeb), d) zapewnienie prawidłowego utrzymania zieleni, poprzez odpowiednią jej pielęgnację. Wszelkie zmiany w szacie roślinnej terenów cmentarza dokonywać można jedynie za zgodą Zamawiającego (uzgodnienie ze specjalistą do spraw zieleni), 5. utrzymanie czystości alejek w okresie letnim, 6. odśnieżanie i posypywanie alejek w okresie zimowym, 7. utrzymywanie w stanie należytym sieci wodociągowej, oświetleniowej, ogrodzenia i dróg. W przypadku wystąpienia konieczności dokonania napraw lub remontów czynności te należy zgłosić pisemnie do Zamawiającego, 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z kontrolami służb sanitarnych, jak też ponosi pełną odpowiedzialność za nieprawidłowości stwierdzone w trakcie tych kontroli, 9. Wykonawca wyposaży cmentarz w odpowiednie tablice informacyjne, na których zamieszczać będzie informacje wynikające ze stosownych przepisów oraz będzie dbać o ich aktualizację i odpowiedni wygląd estetyczny. Tablice powyższe nie mogą być wykorzystywane do zamieszczania na nich reklam, 10. Wykonawca dołoży wszelkich starań i będzie podejmować niezbędne czynności zapewniające przestrzeganie porządku i ochronę wyposażenia terenu cmentarza, 11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania, to zarządzanie cmentarzem komunalnym. Zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, w zakresie zarządzania cmentarzem oraz nakładania sankcji z tytułu jego niespełnienia. Rodzaj sankcji oraz warunki w jakich mogą one być nakładane, określone zostały przez Zamawiającego w niniejszej umowie. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze) dowodu zatrudnienia osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę w postaci oświadczenia o zatrudnieniu takich osób ze wskazaniem liczby osób i wymiaru ich zatrudnienia oraz powołaniem czasookresów zatrudnienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy, z którymś z pracowników wykonujących czynności objęte umową Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w jego miejsce innej osoby, która będzie w dalszym czasie wykonywać te czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach