Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
ul. Brzeska 41
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
REGON: 030238586 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów, w tym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Bialskiego, w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1-2 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz przechowywanie tych pojazdów na parkingu strzeżonym – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1.1 do SWZ. Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywać się będzie na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg położonych na terenie Powiatu Bialskiego, w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1-2 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz przechowywanie tych pojazdów na parkingu strzeżonym – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1.2 do SWZ. Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywać się będzie na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) W zakresie części 1:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), jeżeli jest przedsiębiorcą uprawnionym do jego uzyskania.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 260.000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).c) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi posiadać urządzenia techniczne i wyposażenie zakładu w postaci:• pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony przystosowanego do usuwania pojazdów spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r., poz. 2022 ze zm.);• pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony, przystosowanego do usuwania pojazdów, spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r., poz. 2022 ze zm.);• parkingu strzeżonego, spełniającego warunki określone przepisami prawa.d) Określa się minimalną ilość miejsc dla pojazdów:- o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 tony: 10 miejsc;- o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 tony: 5 miejsc.2) W zakresie części 2:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), jeżeli jest przedsiębiorcą uprawnionym do jego uzyskania.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).c) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi posiadać urządzenia techniczne i wyposażenie zakładu w postaci:• pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony przystosowanego do usuwania pojazdów spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r., poz. 2022 ze zm.);• pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony, przystosowanego do usuwania pojazdów, spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r., poz. 2022 ze zm.);• parkingu strzeżonego, spełniającego warunki określone przepisami prawa, a w przypadku przechowywania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, także przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U z 2022 r., poz. 2147 ze zm.), określającymi między innymi: parametry techniczne parkingu oraz rodzaje i sposoby zabezpieczenia pojazdu.d) Określa się minimalną ilość miejsc dla pojazdów:- przewożących materiały niebezpieczne: 2 miejsca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie pojazdów, w tym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2023-10-31 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość w latach 2020 - 2022
Dodano: 2019-12-04 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość w 2019 roku
Dodano: 2018-12-17 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość
Dodano: 2017-12-06 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość
Dodano: 2017-04-20 - Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym - i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym
Dodano: 2016-10-28