Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22400 Zamość, ul. Kilińskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 383 198 , fax. 846 396 189
- Data zamieszczenia: 2018-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
ul. Kilińskiego 86
22400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 846 383 198, fax. 846 396 189
REGON: 95037166600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdg.zamosc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje: prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów na terenie miasta Zamościa w ustalonej przez Radę Miasta Strefach Płatnego Parkowania (SPP). 3. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Uchwałę Nr XXXVIII/334/2017 Rady Miasta Zamość z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych Miasta Zamość. 4. Dni i godziny odpłatnego parkowania oraz stawki opłat określa Uchwała stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. Bieżące utrzymanie wyposażenia SPP - 9 szt. parkomatów ML-1 Z. Zakres gwarancji, w tym wyłączenia z zakresu gwarancji, Instrukcja obsługi parkomatu ML-1, Instrukcja obsługi do aplikacji webowej, Procedury dotyczące obsługi parkomatu stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ. - w przypadku wykonania przez Zamawiającego montażu 2 sztuk dodatkowych automatów parkingowych (parkomatów), na podstawie złożonej przez Wykonawcę do niniejszego postępowania oferty, zostanie zawarty aneks do umowy określający dodatkowy zakres prac. 6. Zakres zamówienia obejmuje: 6.1 Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania, które obejmują obszar: - Strefa 1: Plac Wolności, Plac Stefanidesa, ul. Kolegiacka, ul. Grecka, ul. Grodzka, ul. Bazyliańska, ul. Kościuszki, ul. Pereca. - Strefa 2: ul. Reja, ul. Gminna. - W przypadku wykonania przez Zamawiającego oznakowania dodatkowych miejsc postojowych w Strefie 1 i Strefie 2 (niewymienionych powyżej), na których będzie można pobierać opłaty zgodnie z ustawą o drogach publicznych, na podstawie złożonej przez Wykonawcę do niniejszego postępowania oferty zostanie zawarty aneks do umowy określający dodatkowy zakres prac. 6.2 Prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych na koszt własny i własnym staraniem związanych z pobieraniem opłat za parkowanie (sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych), bieżące utrzymanie parkomatów w obrębie SPP. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu parkomatów położonych w SPP należy zapewnić prawidłową obsługę parkujących oraz zgłosić ten fakt do Zamawiającego. Poprzez bieżącą obsługę parkomatów należy rozumieć wykonywanie czynności: - utrzymanie parkomatów w czystości, szczególnie baterii słonecznych poprzez regularne usuwanie zanieczyszczeń typu: kurz, brud, śnieg, lód, itp., - w przypadku, gdy parkomat sygnalizuje niski stan naładowania akumulatora należy niezwłocznie doładować akumulator lub wymienić na naładowany, - zakup i wymianę papieru do parkomatu, ze względu okres gwarancyjny parkomatów w urządzeniu można stosować tylko oryginalne materiały eksploatacyjne zakupione u producenta, - usuwanie awarii zgodnie Instrukcją obsługi parkomatu ML-1, - stosowanie się do instrukcji stanowiących załącznik Nr 9 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do transportu pieniędzy z parkomatów oraz zapewnienia reakcji w przypadku nieautoryzowanego otwarcia parkomatu posiadał uprawnioną grupę konwojową i interwencyjną zgodnie z Koncesją wydawaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, o której mowa w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.2142.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie pojazdów, w tym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2023-11-08 - Usuwanie pojazdów, w tym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2023-10-31 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość w latach 2020 - 2022
Dodano: 2019-12-04 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość
Dodano: 2017-12-06 - Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zamość
Dodano: 2017-04-20 - Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym - i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym
Dodano: 2016-10-28